Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: اولین خانه ورزش روستایی شهرستان شهرضا در دهستان اسفرجان افتتاح و از طرف هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان تجهیز شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۰۵۱۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند نفر در ایران مستاجر هستند؟

آفتاب‌‌نیوز :

روح الله اکبری شامگاه پنج شنبه در مراسم آماده سازی ۳۰۰ هکتار اراضی نهضت ملی مسکن با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در شاهرود ضمن بیان اینکه ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستأجر هستند، ابراز داشت: یکی از تلاش‌های دولت سیزدهم کمک به خانه دار شدن مستأجران است.

وی ضمن بیان اینکه برای تأمین مسکن مستأجران زمین مسکونی در نظر گرفته شده است، افزود: ۷۲ هزار هکتار زمین شهری و ۵۰ هزار هکتار زمین روستایی برای این امر در نظر گرفته شده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه در تلاش هستیم تا در گام نخست از تعداد مستأجر یک میلیون و ۸۰۰ نفر را صاحب خانه کنیم، ابراز داشت: ساخت چهار میلیون خانه طرح نهضت ملی مسکن در تکلیف دولت سیزدهم قرار دارد.

اکبری ضمن بیان اینکه این زمین‌ها در نقاط خوب شهر‌ها و روستا‌ها تعبیه شدند، تصریح کرد: ۳۷ هزار و ۷۰۰ هکتار زمین زمین در موقعیت شهری طراحی و ۲۴ هزار هکتار زمین نیز در حال ساخت است.

وی افزود: نوسازی و بهسازی مسکن روستایی نیز برای ۴۹۰ هزار واحد دیگر اقدام دولت سیزدهم برای توجه به توسعه روستا‌ها است.

دیگر خبرها

  • چند نفر در ایران مستاجر هستند؟
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • تصویب اعتبار برای راه اندازی بازارچه‌ محصولات خانگی بانوان
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • ضرورت راه‌اندازی خانه هنرمندان در مازندران
  • هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد
  • آموزش: دستگاه پلی‌استیشن خود را چگونه برای اولین بار راه‌اندازی کنیم؟
  • نخستین مشارکت ایران درمجمع کنفدراسیون پنتاتلون