Web Analytics Made Easy - Statcounter

رادیو کنگره همزمان با آغاز نخستین کنگره ملی ۸۰۰۰شهید استان گیلان از طریق استودیوی راه اندازی شده رادیو گیلان در میدان شهرداری رشت به طور زنده پخش می شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۰۷۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی به همت کمیته فرهنگی و اداره ارشاد اسلامی،  در سالن همایش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بهشهر برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در مصاحبه‌ای با بیان اینکه هنر در برگزاری چنین مراسماتی می‌تواند نقش سازنده ایفا کند گفت: این نمایشگاه می‌تواند نقش موثری را در هرچه بهتر برگزار شدن این کنگره ایفا کند.

وی گفت شهرستان بهشهر با دارا بودن هنرمندانی با سابقه و برجسته در همه مراحل و برگزاری مراسمات ملی مذهبی تاثیر گذار بود و همچنین این بار هم گوشه‌ای از فعالیت خود را در راستای همین هدف به نمایش گذاشت.

آهنگر افزود: آنچه که باعث شد تا کنگره آیت الله کوهستانی در سطح ملی به خوبی تمام بدرخشد ایفای نقش هنرمندان بود که توانستند آیت الله کوهستانی را به مردم و جوانان دهه هشتادی و نودی معرفی کنند.

وی گفت هنرمندان با ذوق سلیقه‌ای که در هنر ایجاد می‌کنند باعث می‌شوند تا بازدید کننده‌ها با آثار هنری بیش از پیش به وجود شخصیت‌ها و این بار شهدای روحانی استان به محوریت آیت الله هاشمی نژاد پی ببرند.

گفتنی است: این کنگره قرار است با محوریت روحانی و دانشمند فاضل آیت الله شهید «عبدالکریم هاشمی نژاد» در ۱۵ اردیبهشت ماه سالجاری به میزبانی شهرستان بهشهر در راستای دومین کنگره بزرگداشت شهدای استان مازندران برگزار شود.

دیگر خبرها

  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • پخش زنده دیدار امروز ملوان از شبکه باران