Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@01:20:52 GMT

47 درصد پرسنل بهزیستی لرستان قرارداد کارمعین هستند

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۰۸۰۳۲۴

جلسه شورای اداری بهزیستی لرستان با حضور مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور و مدیران ، معاونین و روسای ادارات بهزیستی ، با هدف بررسی مسائل و مشکلات مرتبط.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۰۸۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۸درصد لرستان درگیر خشک‌سالی است

 بهروز مرادپور در ستاد پیشگیری و هماهنگی فرماندهی عملیات پاسخ به بحران لرستان، گفت: متوسط بارش این استان از ابتدای سال زراعی ۴۲۹ میلی‌متر است که نسبت به سال گذشته پنج درصد و در بلندمدت دو درصد کاهش بارندگی داشته‌ایم.

او با بیان اینکه پنج هشدار زرد، دو هشدار نارنجی و یک هشدار قرمز از ابتدای امسال صادر شده است، اضافه کرد: جلسات بحران نیز برای هشدار‌های قرمز هواشناسی تشکیل شده است.

 

مدیرکل هواشناسی لرستان با تأکید بر اینکه درستی‌سنجی هشدار‌های هواشناسی این استان ۸۵ درصد است، یادآور شد: ۱۲۶ میلی‌متر بارش در روز‌های پایانی ۱۴۰۲ به‌صورت نقطه‌ای در مناطق جنوبی ثبت شد.

مرادپور با اشاره به شرایط خشک‌سالی در لرستان بیان کرد: ۸۸ درصد مساحت این استان طی ۱۰ سال اخیر درگیر خشک‌سالی است که از این میزان ۲۲ درصد تحت‌تأثیر خشک‌سالی خفیف است.

او با بیان اینکه نیمۀ جنوبی لرستان بیشترین تأثیر خشک‌سالی را دارد، اضافه کرد: ۴۲ درصد مساحت این استان تحت‌تأثیر خشک‌سالی متوسط، ۲۰ درصد خشک‌سالی شدید و چهار درصد خشک‌سالی بسیار شدید است.

مدیرکل هواشناسی لرستان با اشاره به وجود ۱۱۴ ایستگاه باران‌سنجی در این استان، یادآور شد: سامانۀ هشدار سیل به‌صورت کامل در لرستان راه‌اندازی و تجهیز شود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تولید سالانه ۱۶ هزار تن گیاهان دارویی در لرستان
  • سهم لرستان در طرح جهش تولید در دیمزار‌های کشور ۷ درصد است
  • آمادگی پرسنل امور برق شهرستان دشتیاری در خصوص هشدار هواشناسی
  • ارزش دلاری صادرات گمرک لرستان ۱۵۴ درصد افزایش یافت
  • ۵۸ درصد ظرفیت سد‌های لرستان خالی است
  • ۸۸درصد لرستان درگیر خشک‌سالی است
  • مبارزه با آفت زنگ زرد در ۴۰۰ هکتار از گندم زار‌های لرستان
  • گاف 21 میلیاردی فولاد خوزستان؛ مهدی رحمتی در خانه بماند هم پول می‌گیرد!
  • مبارزه با بیماری «زنگ زرد» در ۴۰۰ هکتار از اراضی لرستان
  • سهم لرستان در طرح جهش تولید در دیمزارهای کشور ۷ درصد است