Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز علی‌اصغر فانی؛ وزیر آموزش و پرورش با حضور در مدرسه ابتدایی شهیدان تقی‌زاده در منطقه کهریزک حضور یافت و از معلمان این مدرسه تقدیر کرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۰۸۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال طغیان رودخانه ها و روان آب در مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته مدیریت بحران شرکت آب منطقه‌ای مازندران با توجه به ورود سامانه بارشی به این استان و اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی، نسبت به احتمال طغیان رودخانه‌ها، جاری شدن روان‌آب و خطرات ناشی از حضور در اطراف رودخانه‌های استان طی امروز و فردا هشدار داد.

با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی جدید در مازندران طی امروز و فردا و احتمال طغیان و بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه‌ها در سراسر استان به ویژه مناطق غربی مازندران، کمیته مدیریت بحران شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران حضور شهروندان و مسافران در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق سیل‌خیز را در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ممنوع اعلام کرد.

طبق پیش‌بینی‌ها در ۲ روز پیش رو بارندگی شدید، وزش باد، کاهش محسوس دما و بارش برف در ارتفاعات بالای ۲ هزار و ۵۰۰ متر قابل پیش‌بینی است. بیشترین اثرگذاری این سامانه سرد بارشی نیز در آلاشت، هزارجریب، جویبار، فریدونکنار، گلوگاه، نکا، بابل، بابلسر، ایزدشهر، بلده، سوادکوه، تنکابن، چالوس، دلیر، رامسر، رینه، عباس‌آباد، کجور، آمل، کلاردشت، محمودآباد، نور و نوشهر پیش‌بینی شده است.

کمیته مدیریت بحران آب منطقه‌ای مازندران اعلام کرده که با توجه به بارندگی‌های رگباری و احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و جاری شدن سیل در دامنه‌ها، مناطق بالادست و مسیل‌ها حضور در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق سیل‌خیز می‌تواند خطرساز باشد و تاکید می‌شود که هم‌میهنان و هم‌استانی‌ها از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و کانال‌ها و مناطق دامنه‌ای خودداری کنند.

کد خبر 6085337

دیگر خبرها

  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد
  • سنجش ۵۱ هزار و ۱۳۰ هزار نوآموز سیستان و بلوچستانی برای ورود به مدرسه
  • حضور ۹۲ هزار و ۳۴۶ نوآموز در سال تحصیلی جدیددرسیستان وبلوچستان
  • احتمال طغیان رودخانه ها و روان آب در مازندران
  • حقوق حق التدریسی‌ها ۲ برابر می‌شود
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • زنده گیری مار افعی سمی در یکی از مدارس حاشیه تالاب بامدژ
  • دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا
  • نگرانی از حضور صلواتی دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادغام می شود؟