Web Analytics Made Easy - Statcounter

شيراز- ايرنا- نخستين روز مسابقات دو و ميداني آغاز فصل قهرماني كشور در حالي برگزار شد كه حسن تفتيان ركورد خوبي در دوي 100 متر ثبت كرد اما احسان حدادي.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۱۱۰۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری

آرائوخو این هفته ها هیچ نشانی از یک مدافع مطمئن ندارد و دائما بارسلونا را به دردسر می اندازد.

دیدار بارسلونا و والنسیا در هفته 33 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 شاگردان ژاوی به پایان رسید. روبرت لواندوفسکی در این بازی هت تریک کرد اما رونالد آرائوخو بازهم در خط دفاعی متزلزل نشان داد و با انجام خطای پنالتی، یک گل را به خفاش ها تقدیم کرد. 

به نقل از اوپتا؛ با در نظر گرفتن سه فاکتور خطای پنالتی، دریافت کارت قرمز و اشتباه منجر به گل، رونالد آرائوخو بدترین عملکرد را در بین مدافعان شاغل در لالیگا طی همه رقابت های فصل جاری داشته است. او 2 اشتباه منجر به گل داشته، 2 بار کارت قرمز گرفته و 2 بار هم خطای پنالتی مرتکب شده است. انتقادات از این مدافع اروگوئه ای به خصوص پس از اخراج او مقابل پاری سن ژرمن به اوج رسیده است. آرائوخو امشب هم یک خطای پنالتی قابل اجتناب انجام داد و کار بارسلونا را سخت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی
  • کارگران پیشروان میدانی تولید ثروت هستند
  • فائضه غفار حدادی با سفرنامه حج به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نتانیاهو: امکان دستیابی به توافق ضعیف است/ وارد رفح می‌شویم
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!