Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نامه نیوز»
2024-05-08@23:41:37 GMT

نکته درباره تعطیلی 8 ربیع الاول: مجلس توضیح دهد!

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۱۱۵۶۷۹

رهبر معظم انقلاب:ما در ایّام سال، تعطیلی زیاد داریم که این به زیان کشور است. در بعضی از کشورهای دنیا، طبق فهرستی که مشاهده می کردم، همه تعطیلات رسمی در.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۱۱۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح سازمان غذا و دارو درباره روغن‌های وارداتی آلوده

به گزارش خبرآنلاین، سازمان غذا و دارو درباره اخباری مبنی بر روغن‌های وارداتی آلوده توضیح داد و تاکید کرد که مجوز ترخیص به این روغن‌ها داده نشده است.

ایسنا در خبری نوشت: دکتر یوسف صادقیان مشاور امور فنی و سیاستگذاری اداره کل فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه روغن‌ها در سال ۱۴۰۰ وارد کشور شده‌اند، اظهار کرد: معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان نسبت به نمونه‌برداری و آنالیز روغن‌های وارداتی اقدام کرده و براساس نتایج آزمایش‌ها، به دلیل مغایرت در باقیمانده سموم کشاورزی دفع آفات نباتی، مجوز ترخیص داده نشد.

وی افزود: پس از درخواست صاحب کالا مبنی بر نمونه‌برداری مجدد، با توجه به اینکه روغن یک کالای استراتژیک است سازمان غذا و دارو بار دیگر از محموله نمونه‌برداری کرده و آزمایش مجدد انجام شد.

به گفته مشاور امور فنی و سیاستگذاری اداره کل فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، این محموله، ۳ مرحله نمونه‌برداری و ۵ مرحله آزمایش شده؛ متاسفانه در تمامی مراحل باقیمانده سموم دفع آفات نباتی در محصول محرز شده و به صاحب کالا و هم به معاونت غذا و داروی هرمزگان عدم ترخیص، لزوم توقیف محموله و مرجوع آن ابلاغ شد.

صادقیان تصریح کرد: آزمایشات انجام شده از محموله روغن‌های آفتابگردان هم در آزمایشگاه‌های معاونت غذا و داروی هرمزگان و هم در آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو به عنوان معتبرترین آزمایشگاه کشور در حوزه غذا انجام شده است؛ بنابراین محموله از نظر سازمان غذا و دارو امکان ترخیص نداشت که به مراجع ذی‌ربط اعلام و اقدامات قانونی توسط مرجع قضایی در حال انجام است تا محموله مرجوع شود.

وی با تاکید بر اینکه سازمان غذا و دارو تمامی فرآورده‌های غذایی اعم از مواد اولیه و محصول نهایی وارداتی را در آزمایشگاه‌های معاونت‌های غذا و دارو با حساسیت بالا مورد بررسی قرار می‌دهد، گفت: خط قرمز سازمان غذا و دارو سلامت مردم است و در این حوزه اقدامات تخصصی و قانونی متناظر صورت می‌گیرد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904236

دیگر خبرها

  • فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • 4 نکته درباره تعطیلی دفتر الجزیره در اسرائیل
  • توضیح سازمان غذا و دارو درباره روغن‌های وارداتی آلوده
  • مدارس قزوین در نوبت عصر تعطیل شد
  • تنبیه فولادی‌ها به سبک ویسی: تعطیلی نداریم!
  • کلمه «سرطان» از کجا آمده است؟/ چرا به سرطان «سرطان» می گویند؟
  • تعطیلی تمرین استقلال با تصمیم کادر فنی
  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • توضیح قوه قضاییه درباره صدور حکم اعدام محمود مهرابی | او چه کرده؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد