Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید جبلی در نهمین جشن شب عکاس خانه تئاتر به فاطمه معتمدآریا و رضا کیانیان قول داد که دوباره به دنیای بازیگری بازگردد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۱۱۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد

سون هیونگ مین وعده داد تاتنهام مقابل آرسنال دیگر عملکرد دیدار با نیوکاسل را تکرار نمی‌کند. 

طرفداری | آرسنال و تاتنهام روز یک‌شنبه در چارچوب دربی شمال لندن به مصاف هم می‌روند، دیداری که برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. 

پس از شکست تحقیرآمیز 4-0 مقابل نیوکاسل، تاتنهام دو هفته استراحت داشته است. آنژ پوستکوعولو از لغزش‌های اخیر تیمش به عنوان «خودزنی» یاد کرده بود و اکنون کاپیتان او، از بازگشت اسپرز به فرم همیشگی در بازی با آرسنال خبر می‌دهد. تاتنهام برای کسب سهمیه چهارم لیگ برتر و ادامه رقابت با استون ویلا، به امتیاز احتیاج دارد اما آن‌ها پس از آرسنال به مصاف لیورپول و منچسترسیتی خواهند رفت. به گزارش اتلتیک، سون هیونگ مین پیرامون دیدار آرسنال گفته است. 

ما باید آماده باشیم. نتیجه و عملکرد غیرقابل قبولی مقابل نیوکاسل بود. از سوی من نیز چنین بحثی صورت گرفت. ما به عنوان یک گروه، در مورد این بازی خیلی صحبت می‌کنیم و همه می‌دانند که چگونه پیش قدم شوند، همه آن‌ها به اندازه کافی در لیگ برتر یا یک تیم حرفه‌ای حضور داشته‌اند. بنابراین بازیکنان تاتنهام واقعا برای بازگشت تلاش می‌کنند. بازی با آرسنال فرصت بسیار خوبی برای بازگشت خواهد بود و بدیهی است که انگیزه حتی از بازی های دیگر هم بالاتر خواهد بود، بنابراین فکر می‌کنم ما فقط باید تا روز بازی سخت کار کنیم و سبک بازی خودمان را اجرا کنیم. در آن صورت، شکی نیست که می‌توانیم همان تاتنهام باشیم.

سون در لیگ برتر شش بار مقابل آرسنال گلزنی کرده است و اطمینان دارد که می تواند این فرم را مقابل تیم مدعی قهرمانی میکل آرتتا حفظ کند.

من همیشه بازیکنی هستم که با اعتماد به نفس کامل وارد بازی ها می‌شوم و به خودم ایمان دارم. مهم نیست که چه کسی گل می زند یا اینکه من قبلا در این بازی شش گل به ثمر رسانده‌ام. من فقط باید برای بزرگترین بازی فصل آماده باشم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند
  • بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال