Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@08:58:59 GMT

پیگیری مشکلات مناطق سیل‌زده شعیبیه در فرمانداری شوشتر

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۱۳۲۹۲۴

فرماندار شوشتر با اشاره به سیل خوزستان گفت: روستاییان سیل‌زده شعیبیه در صورت مواجهه با مشکلات زیرساختی، جهت پیگیری وضعیت به بخشداری شعیبیه یا فرمانداری شوشتر مراجعه کنند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۱۳۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل بیشتر مشکلات اصفهان نبود جریان دائمی آب در زاینده‌رود است

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همانطور که هیچ خستی در موضوع آب برای استان‌های شرقی نداریم و نخواهیم داشت، در بالادست نیز همین نگاه را داریم، اما اصفهان با مشکلات بی‌آبی، آلودگی هوا و شیوع بیماری‌های خاص روبه‌رو است که دلیل آن نبود جریان دائمی آب در زاینده‌رود است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی در برنامه تلویزیونی «بهار بهار» اظهار کرد: در قانون اساسی به شواهای شهر توجه ویژه شده و اداره شهر و روستاها بر عهده شوراها گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر ریل‌گذار مسیر مدیریت شهری است، گفت: هر چه شوراها قوی‌تر، اجرایی‌تر، پاک‌تر و کارآمدتر باشد، مدیریت شهر نیز بر اساس آن برنامه ریزی انجام می‌دهد.

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه اگر هدف و تصمیم خدمت داشته باشید و در این مسیر از تجارب و داشته‌ها استفاده کنید، کارساز است، تصریح کرد: اگر هماهنگی در ایده‌ها و برنامه‌ها هم شکل گیرد، این مسیر زیباتر می‌شود و شهرداری در بلاتکلیفی و سردرگمی قرار نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: شورای ششم ترکیبی از جوانی و پختگی است و بدون اغراق این مجموعه دارای ترکیب قشنگی است که باید به خوبی از آن استفاده شود.

نادرالاصلی با تاکید بر اینکه اصفهان دارای ظرفیت فوق‌العاده کشوری است، گفت: این استان در مرکز مدیریت استراتژیک کشور و در پشتیبانی و حمایت جدی از کلیت کشور قرار دارد.

ظرفیت‌های بالقوه اصفهان باید بالفعل شود

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: با آنچه توصیف شد، می‌طلبد که مجموعه کلان حاکمیتی در استان و شهر، دارای یک اندیشه و ظرفیت‌های بالایی باشد، البته این مهم به‌صورت بالقوه وجود دارد که باید آن را بالفعل کرد.

نادرالاصلی با بیان اینکه مدیریت کشور در نگاه خوبی به اصفهان ندارد، تصریح کرد: ۳۸ سال خارج از اصفهان بودم، مدیریت‌های مختلف را دیدم، در این راستا معتقدم اصفهان به لحاظ داشتن مردم، فکری که آنها دارند، فوق العاده است و داده پردازی‌های شخصیتی مردم اصفهان بسیار عجیب است.

وی با بیان اینکه دوست ندارم لفظ «اصفهان‌ستیزی» را ذکر کنم، گفت: هر نوع دستاوردی در جامعه نخبگانی می‌بینید، اصفهان نیز جایگاه اساسی در آن دارد، از گذشته اصفهان، در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نمی‌خواهم، بگویم که سرآمد کشور بودند.

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: اصفهان همه گونه ظرفیت‌های وجودی خود را در خدمت کشور و دین قرار داده است، به‌طوری که از یک‌سو فرزندانش را تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران کرد و از سوی دیگر مال خود را داد؛ امروز نیز حیثیت خود را در میان گذاشته است.

وی با تاکید بر اینکه برای اصفهان بهترین فرصت‌ها وجود دارد، تصریح کرد: ما می‌توانیم خط سریع السیر راه آهن را از تهران به جنوب کشور احداث و خدمتی به جامعه حمل‌ونقل کشور کنیم.

به اصفهانی‌ها وعده پمپاژ ۲۰ تا ۴۰ میلیون متر مکعب آب را می‌دهند، در حالی که هم‌اکنون ۶۰ تا ۹۰ میلیون متر مکعب برای استان‌های شرقی می‌رود

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه ۲۴ سال است آب اصفهان (بهترین آب زاینده‌رود) را بردند به بهانه اینکه بعد آن را می‌آوریم، اظهار کرد: از یک‌سو در بالادست مصارف زیاد، از سوی دیگر در پایین دست به استان‌های همجوار آب دادند، به این نیت که تونل سوم را احداث خواهیم کرد و بعد آب از آن طریق داده می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر تونل سوم احداث شده است، باید سد می‌زدند که انجام نشده است، در حال حاضر نیز به اصفهانی‌ها وعده پمپاژ ۲۰ تا ۴۰ میلیون متر مکعب آب را می‌دهند، در حالی که هم‌اکنون ۶۰ تا ۹۰ میلیون متر مکعب برای استان‌های شرقی می‌رود.

نادرالاصلی با بیان اینکه آب را باید در نهایت به مناطق مرکزی کشور برسانیم گفت: همان طور که هیچ خستی برای موضوع آب برای استان‌های شرقی (یزد و کرمان) نداریم و نخواهیم داشت، همچنین در بالادست هم همین نگاه را داریم، اما باید گفت اصفهان از تشنگی دارد، می‌میرد، با مشکلاتی همچون بی‌آبی، آلودگی هوا و محیط زیست، شیوع بیماری‌های های خاص (دارا بودن رتبه اول) روبه‌رو است که عمده دلیل بیشتر این مشکلات نبود جریان دائمی آب در زاینده‌رود است.

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم و مدیریت استان پس از ۲۴ سال در حال رقم زدن اتفاق بزرگی است، تصریح کرد: در راستای انتقال آب دریا، بیش از ۵۰۰ کیلومتر حفاری و ترانشه زدند، برای نصب لوله ۲ هزار آب برای دو مرحله سیرجان و بعد دریای عمان که باید سربسته گفت: هزینه احداث این لوله را اصفهان می‌دهد.

امیدوارم اوایل سال‌جاری بتوانیم آب دریا را به اصفهان برسانیم

نادرالاصلی با بیان اینکه آب دریا برای اصفهان، آب نمی‌شود، اما این آب، برای صنعت خواهد بود، در این راستا صنایع قول دادند که پس از آن برداشت شأن از زاینده‌رود در حد شرب باشد، گفت: امیدوارم اوایل سال‌جاری بتوانیم آب دریا را به اصفهان برسانیم، زیرا با انتقال آب دریا می‌توانیم عدد قابل توجهی آب به زاینده‌رود برگردانیم.

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار با اشاره به اینکه مدیریت استان با توان و ظرفیتی که در استان است باید به مردم شهر و شهرستان خدمات ارائه کند ادامه داد: این خدمت هم در حوزه رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و معیشتی و هم در حوزه آبرسانی باشد.

وی تصریح کرد: امیدوارم تا پایان دولت سیزدهم اتفاقات خوبی برای جاری شدن زاینده‌رود ببینیم؛ شورا و مدیریت شهر در این موضوع هم عهد هستند، مدیریت شهر نیز از ظرفیت‌های شهر اصفهان برای اینکه اتفاقی برای استان بیفتد، بهره‌مند خواهد شد.

نادرالاصلی گفت: به کشاورزان و مردم که به دنبال یک زندگی سالم هستند، نوید می‌دهم که اتفاقاتی خوبی برای جاری شدن زاینده‌رود به‌زودی می‌افتد.

کد خبر 739528

دیگر خبرها

  • پیگیری مشکلات شهروندان اصفهانی در برنامه صفحه شما
  • لزوم بهبود در روند خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • دلیل بیشتر مشکلات اصفهان نبود جریان دائمی آب در زاینده‌رود است
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی
  • اختلال ارتباطی در مناطق سیلابی جنوب کشور برطرف شد
  • امسال مشکلات مردم با اهتمام بیشتری پیگیری خواهد شد