Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@14:43:52 GMT

برپایی همایش بزرگ تجلیل از فرهنگیان شاغل و بازنشسته اردل

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۱۳۶۱۰۰

همایش بزرگ تجلیل ار فرهنگیان شاغل و بازنشسته با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در شهرستان اردل برگزار شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۱۳۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر فعالیت در عرصه آموزش و پرورش را شغلی حساس و دارای مسئولیتی مهم عنوان کرد و گفت: معلم محرک علم و مولد قدرت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار علی رزمجو ظهر امروز در همایش تجلیل از معلمان برگزیده و فعالان بسیج فرهنگیان استان بوشهر با حضور مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر و فرهنگیان ضمن تبریک و گرامیداشت روز معلم اظهار داشت: نظام آفرینش بر مبنای هدایت، تربیت و دانش استوار شده است و بر همین اساس معلمان دارای شغلی شریف و الهی هستند.

وی معلمان را محرک علم و مولد قدرت دانست و بیان کرد: معلمان بسیجی شیوه کار خود را از استاد شهید مرتضی مطهری آموخته‌اند و افکار و خصوصیّات این شهید گرانقدر توسط معلمان به نسل‌های حال و آینده منتقل می‌شود.

سردار رزمجو در ادامه با بیان اینکه معلمان بسیجی با استفاده از ویژگی‌های شهید مطهری تا به حال حماسه‌های بسیاری را به ارمغان آورده‌اند تصریح کرد: مهم‌ترین هنری که معلمان دنبال می‌کنند قرار دادن دانش‌آموزان در راه مستقیمی است که موفقیت‌های فراوانی در انتهای آن قرار دارد.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر فعالیت در عرصه آموزش و پرورش را شغلی حساس و دارای مسئولیتی مهم عنوان کرد و گفت: کار معلم جهاد فی سبیل الله محسوب می‌شود و این جهاد، دانش‌آموزان را تربیت و به سوی جبهه حق اعزام می‌کند.

100 مدرسه در استان بوشهر تکمیل و افتتاح می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرا رسیدن روز معلم گفت: آموزش و پرورش از دید مقام معظم رهبری در صدر تمامی ارگان‌ها و نهادهای دولتی قرار دارد.

علی موحدی انسان‌سازی را هدف اصلی آموزش و پرورش دانست و افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر توانست با برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی برای معلمان و مدیران جایگاه سیزدهم کشور را از آن خود کند.

وی در ادامه تصریح کرد: به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان بوشهر و تعامل گسترده آموزش و پرورش این استان با سایر ادارات باعث شده تا اداره آموزش و پرورش استان در شرایط خوبی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از تخصیص اعتبارات در سال جاری خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی تعداد 100 مدرسه در استان بوشهر تکمیل و افتتاح می‌شود.

فرهنگیان بسیجی با تمام توان جبهه تعلیم تربیت را متحول کنند

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور هم در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شایسته است فرهنگیان بسیجی با تمام توان خود در راستای کسب رضایت مقام معظم رهبری جبهه تعلیم تربیت را متحول کنند.

سجاد صدیقی با اشاره به مهم‌ترین وظایف قشر فرهنگی و نقش آن در توسعه و پیشرفت اظهار داشت: هویت ساز، امید آفرین، تحول آفرین، تشویق و مهارت‌آموزی برخی از مهم‌ترین وظایف این قشر ارزشمند در جامعه محسوب می‌شود.

در این همایش  از معلمان برگزیده و فعالان بسیج فرهنگیان استان بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • همایش تجلیل از معلمان بوئین میاندشت
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق
  • تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته
  • تجلیل از کارگران نمونه استان سمنان
  • واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم
  • تجلیل از ۵ هزار معلم بازنشسته و شاغل در جنوب استان بوشهر
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر