Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:34:11 GMT

«کتاب» پرفروش‌ شد/ رونمایی از اپلیکیشن فاضل نظری

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۱۵۶۵۹۴

سوره مهر همزمان با پیشتازی تازه‌ترین کتاب فاضل نظری در فروش، اپلیکیشن این شاعر را نیز در نمایشگاه کتاب رونمایی کرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۱۵۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب معیار‌های جدید رتبه بندی ملی دانشگاه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، احمد فاضل‌زاده افزود: معیار‌های جدید رتبه بندی ملی دانشگاه‌های کشور سیزدهم اسفند پارسال در کارگروه رتبه‌بندی و جلسه شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تصویب رسید و به زودی پرسشنامه‌های مربوط به رتبه‌بندی امسال در اختیار دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی قرار خواهد گرفت.
فاضل‌زاده بیان کرد:  معیار‌های شش‌گانه رتبه‌بندی ملی ISC شامل "آموزش"، "پژوهش"، "فناوری و نوآوری"، "مرجعیت و دیپلماسی علمی و فناوری"، "فرهنگی- اجتماعی و دانشجویی"، "مدیریت و بهره‌وری" است.
فاضل زاده ادامه داد: در معیار‌های جدید رتبه‌بندی به گفتمان انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها، مرجعیت علمی و فناوری کشور در سطح بین‌المللی و پاسخگو بودن دانشگاه‌ها به حل مسائل کشور توجه ویژه‌ای شده است.
وی با بیان اینکه امروزه دانشگاه‌ها به عنوان نهاد‌های ارزش آفرین اجتماعی و اقتصادی، یکی از مهمترین و موثرترین ارکان در اقتصاد دانش بنیان محسوب می‌شوند؛ افزود: در بودجه امسال برای ۳۰ دانشگاه برتر در رتبه‌بندی ملی ISC حمایت ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.
رئیس مؤسسه ISC تاکید کرد: دانشگاه‌ها از نتایج رتبه‌بندی‌ها برای تعیین اهداف، برندسازی و تبلیغ خود به منظور جذب دانشجو، استادان و پژوهشگران برجسته استفاده می‌کنند، همچنین نتایج رتبه بندی دانشگاه‌ها در رقابت پذیری و برخورداری از منابع و تسهیلات حمایتی حائز اهمیت است.

دیگر خبرها

  • رونمایی از سومین اثر شاعر غزلسرای هرمزگان
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان
  • رونمایی از کتاب "نگاهی به عملکرد شرکت‌های دولتی"
  • کتاب های پرفروش سال ۱۴۰۳
  • تصویب معیار‌های جدید رتبه بندی ملی دانشگاه‌های کشور
  • رونمایی از ترجمه روسی آثار ابن‌سینا در مسکو
  • تصاویر لو رفته از پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل 25-2024
  • کتاب زمزمه های بی بی ماه بانو رونمایی شد
  • رونمایی از کتاب پیامبر رحمت در نمایشگاه کتاب سارایوو
  • فروش ۱۴۷ میلیارد تومان سینما‌ها در فروردین