نسخه دوجلدی یادداشتهای اسدالله علم منتشر شد
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۱۵۶۷۴۰
یادداشتهای امیر اسدالله علم از سوی انتشارات مازیار منتشر و روانه بازار نشر شد..
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
منبع: مهر
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۱۵۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
خشنترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)
به گزارش «ورزش سه»، ژوزه مورایس حضور در فوتبال ایران را با پیروزی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی آغاز کرد و سپس در مصاف برگشت برابر پرسپولیس هم طلاییپوشان با گل محمد کریمی با پیروزی از تهران به اصفهان بازگشتند. در این بین سپاهان در تهران توانست هوادار به عنوان دیگر تیم تهرانی را هم در لیگ بیست و دوم شکست دهد.
با شروع فصل جدید همچنان ورزشگاه آزادی و حضور در تهران برای مورایس و شاگردانش خوش یمن بود و آنها علاوه بر پیروزی پر گل مقابل هوادار و پیکان در لیگ قهرمانان آسیا هم که مجبور شدند در آزادی بازی کنند به یک پیروزی تاریخی ۹ بر صفر مقابل آلمالیق و سپس برد یک بر صفر ارزشمند مقابل نیروی هوایی دست پیدا کردند.
با این حال ماجرا همینقدر خوب پیش نرفت و مورایس و شاگردانش در بازی برگشت لیگ بیست و سوم مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی اولین شکست را تجربه کردند و سپس در بازی برگشت مقابل پرسپولیس هم به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند، تا پس از تجربه اولین شکست در تهران، اولین تساوی هم از راه رسید.
در آخرین حضور مورایس در تهران عکسهایی از این مربی ثبت شده که چهره او را در خشنترین حالت ممکن پس از حضور در راس کادر فنی سپاهان به تصویر کشیده است.