Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@10:43:43 GMT

اندروید 6 برای 6 محصول هواوی در راه است +عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۱۶۸۱۰۲

شرکت چینی هواوی چندسالی است که فعالیت خود را در عرصه ساخت گوشی‌های هوشمند آغاز کرده است، در ابتدا شرکت هواوی فعالیت خود را به ساخت گوشی‌های ارزان و رده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۱۶۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانیتور جدید ال‌جی کاربرد پزشکی دارد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مانیتور جدید ال‌جی 21HQ613D برای کاربردهای پزشکی مانند ماموگرافی طراحی شده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت ال‌جی از مانیتور ۲۱.۳ اینچی IPS جدید خود با حداکثر روشنایی ۱۱۰۰ نیت و نسبت تصویر ۴:۵ رونمایی کرده است؛ این محصول که LG 21HQ613D نام دارد، به طور خاص برای کاربردهای پزشکی مانند ماموگرافی طراحی شده است، رزولوشن آن ۲۰۴۸ * ۲۵۶۰ پیکسل است.

مانیتور جدید یادشده تائیدیه سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) را برای استفاده به عنوان یک دستگاه پزشکی دریافت کرده است، این محصول از طریق DisplayPort یا DVI قابلیت اتصال ویدئویی دارد و از چندین حالت متفاوت پشتیبانی می‌کند؛ مانیتور LG 21HQ613D جایگزین LG 21HQ513D است که وضوح کمتری دارد و در حال حاضر با قیمت ۴۹۲۳ دلار به فروش می‌رسد.

مانیتور LG 21HQ613D صد درصد طیف رنگی sRGB و ۷۲ درصد گستره رنگی NTSC را پوشش می‌دهد، دارای یک پایه همه کاری است که شیب، میزان چرخش و ارتفاع آن قابل تنظیم است؛ وزن این محصول بدون پایه ۵.۴۵ کیلوگرم و ابعاد آن ۷۸ * ۴۷۴.۴ * ۳۶۴.۵ میلی‌متر است، شرکت ال‌جی هنوز قیمت این مدل را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود که گران‌تر از مدل 21HQ513D باشد.

کد خبر 750967

دیگر خبرها

  • ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها
  • هواوی مخفیانه از مسابقات تحقیقاتی در آمریکا حمایت مالی می‌کند
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • مانیتور جدید ال‌جی کاربرد پزشکی دارد
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • اندروید امن‌تر است یا iOS؟
  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق