Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «برترین ها»
2024-05-06@22:22:04 GMT

طنز؛ آن مرد آمد!

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۱۹۰۴۵۲

طنز؛ آن مرد آمد! - دبلیو خبر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: برترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bartarinha.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «برترین ها» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۱۹۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکیسا: این برد مبارک تیم استقلال

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن در شرایطی در دیدار برابر استقلال شکست خورد که در نیمه اول پیروز به رختکن رفته بود. ذوبی‌ها در نیمه دوم گل مساوی را دریافت کرد اما با این حال تا دقیقه 4+90 در آستانه کسب یک امتیاز قرار داشتند.

با این حال در نهایت استقلال در نهایت در لحظات پایانی بازی گل دوم را به ثمر رساند تا ذوب‌آهن دست خالی تهران را ترک کند. شاگردان ربیعی با این شکست ۳۳ امتیازی باقی ماندند و در رتبه نهم جدول قرار گرفتند.

نیما نکیسا، مدیرعامل ذوب‌آهن، پس از مسابقه در گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران اظهار داشت: من این بازی را بازی خیلی خوبی دیدم.‌ تماشاگران بازی لذت‌بخشی را دیدند. مبارک تیم استقلال باشد. خیلی زحمت کشیدند برای اینکه بتوانند خودشان را به قهرمانی نزدیک‌تر کنند. تیم من هم خیلی زحمت کشید و خیلی تلاش کرد. مهم این است که یک فوتبال قشنگ دیدیم.

نکیسا در پاسخ به سوالی درباره وضعیت دروازه‌بان‌ها در این بازی گفت: عالی. همه چیز عالی.

دیگر خبرها