Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@20:17:56 GMT

افزايش ميزان سرب آب آشاميدني درفصل تابستان

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۲۲۱۸۳۹

تهران - ايرنا - محققان با اندازه ‌‌گيري ميزان سرب موجود در آب لوله ‌‌كشي در طول چند ماه، متوجه شدند در تابستان ميزان سرب محلول در آب تا سه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۲۲۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی/ اورژانس هشدار داد

سخنگوی سازمان اورژانس کشور، از مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی در سه استان کشور خبر داد و نسبت به افزایش مسمومیت با این نوع از قارچ هشدار داد.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آمار مسومیت با قارچ وحشی گفت: امسال با توجه به افزایش میزان بارش باران، رویش قارچ در طبیعیت افزایش یافته است و متاسفانه از آنجایی که اطلاعات مردم و گردشگران درباره قارچ ها کم است؛ ممکن است عده‌ای با مصرف این قارچ های وحشی، دچار مسمومیت شوند.

وی با اشاره به آمار مراجعان مسمومیت به اورژانس افزود: از هشتم فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه و در واقع طی مدت حدود یک ماه، ۵۳ نفر بر اثر استفاده از قارچ وحشی، مسموم شده‌اند. درحال حاضر ۱۴ نفر از این افراد در بیمارستان‌ها تحت نظر هستند. همچنین ۳۹ نفر درمان شده و ترخیص شده‌اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: خوشبختانه این مسومیت تاکنون کشته برجای نگذاشته اما لازم است که مردم و به خصوص طبیعت‌گردان از مصرف این قارچ‌ها پرهیز کنند.

وی افزود:متاسفانه میزان مسمومیت ها، نسبت به گذشته سه برابر افزایش یافته بنابراین مسئله باید بیشتر مورد توجه مردم و مسئولان مربوطه قرار بگیرد.

به گفته سخنگوی سازمان اورژانس کشور بیشترین میزان مسمومیت‌ها با قارچ در استان‌های فارس، لرستان و کرمانشاه به ترتیب با ۱۶،۱۳ و ۱۰ نفر بوده است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی/ اورژانس هشدار داد
  • چین در آفریقا از آمریکا پیشی گرفت
  • کدام مواد غذایی را نباید با معده خالی خورد؟
  • واردات قهوه ۷۵ درصد افزایش یافت
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری
  • افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان