Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@17:27:57 GMT

طرح پایش میکروبی شیر خام در استان مرکزی اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۲۳۰۲۰۹

رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان مرکزی از انجام طرح پایش میکروبی، سوماتیک سل و تقلبات در راستای ارتقای بهداشتی شیر خام در استان مرکزی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۲۳۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،تقی رضایی در همایش تخصصی منطقه‌ای پایش برنامه‌های اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن که در شیراز برگزار شد افزود: علاوه بر این، حدود ۱۳ هزار هکتار زمین نیز برای ایجاد شهرک‌های جدید در کشور مکان یابی شده که مجموع این زمین‌ها عدد بسیار قابل توجه است.
وی ادامه داد: یکی از روش های تامین زمین از طریق توافقات است که با توجه به اهمیت موضوع ضمن کوشش همکاران در تحقق این امر باید در سلامت کار دقت شود تادر آینده با چالش و مشکل مواجه نشویم.
معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در بحث تامین زمین، طی دهه‌های گذشته شاهد یک عقب ماندگی در کشور بوده‌ایم اما در ۲ سال گذشته توانستیم میزان قابل توجهی زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین کنیم.
رضایی افزود: در استان فارس در بحث تامین زمین به ویژه در آنجا که با کمبود مواجه بوده‌ایم در قالب توافقات و تغییر و تحول اراضی اقدامات خوبی انجام شده و این اقدامات باید ادامه داشته باشد.
وی، انتقال تجارب موفق استان‌ها به یکدیگر، پایش برنامه اجرایی ادارات کل راه و شهرسازی و پیگیری برنامه اجرایی آنها و همچنین پیگیری تامین زمین در قالب نهضت ملی مسکن و سیاست‌های تبیینی دولت خدمتگزار و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی را از جمله اهداف برگزاری همایش تخصصی منطقه‌ای پایش برنامه‌های اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن برشمرد.

دیگر خبرها

  • انتصاب در ساترا/ کریمان جایگزین حسام‌پور شد
  • اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  •  اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • کشف یک «زیستگاه» عظیم در عمق چهار متری خشک‌ترین صحرای جهان
  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند