Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش خیرین مدرسه ساز ، با حضور جمعی از خیرین، مسئولین و مردم در فسا برگزار شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۲۳۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از بهره‌برداری شش پروژه بزرگ عمرانی ورزشی استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمد علی پهناور ظهر امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در تشریح پروژه‌های ورزشی بهره‌برداری شده در سطح استان اردبیل، اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها، پروژه زمین چمن مصنوعی و پیست دو و میدانی شهرستان خلخال بود، که از سال ۱۳۸۰ شروع و در دولت سیزدهم با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال به همت مسئولین امر بعد از ۲۲ سال به بهره برداری رسید.

وی افزود: تالار وزنه برداری استان اردبیل یکی دیگر از پروژه‌هایی است که از سال ۹۲ کلنگ زنی شده بود و در هفته دولت با اعتبار بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان با حضور معاون اول رئیس جمهور و معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه در دولت سیزدهم ۶ پروژه ورزشی به بهره برداری رسید، بیان کرد: زمین مینی فوتبال روستای بفراجرد در هفته دولت سال ۱۴۰۱ کلنگ زنی و طی یکسال با مبلغ بیش از ۲۰ میلیارد ریال در مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در هفته دولت سال ۱۴۰۲ مورد بهره برداری قرار گرفت.

پهناور تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه سالن چند منظوره روستای ای نی شهرستان گرمی از سال ۱۳۹۱ با زیر بنای ۱۱۷۷ متر مربع ابعاد مفید سالن بازی ۲۵*۴۲ شروع شده بود و همچنین این مجموعه دارای سالن فوقانی ویژه رشته رزمی و سکوی تماشاگران با اعتبار بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال با مشارکت شرکت اسکان ایران زیر نظر بنیاد مستضعفان با پیگیری مسؤلین امر عملیات اجرایی آن به اتمام و به بهره برداری رسید.

وی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی و ماده ۲۷ یکی از راه‌های توسعه زیرساخت‌ها است گفت: زمین چمن مینی فوتبال مجموعه ورزشی شهدا شهرستان پارس آباد با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی به متراژ ۱۵۰۰ متر مربع است که زمین چمن، فنس دور میدان، نورافکن و کانکس رختکن آن نیز از سوی سرمایه گذار هزینه شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: استخر سبلان مشگین شهر که در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ از طریق ماده ۲۷ به بخش خصوصی واگذار شده بود با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال و افزودن ۵۰۰ متر به فضای استخر در پنجمین روز از هفته دولت افتتاح و مورد استفاده شهروندان قرار گرفت.

کد خبر 739736

دیگر خبرها

  • اسکان مسافران نوروزی در ۷۰۰۰ فضای آموزش و پرورش اصفهان از ۶۵۰ هزار نفر عبور کرد
  • میزبانی شایسته از مسافران با هم‌افزایی دستگاه‌ها
  • اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
  • رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • تامین هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳
  • امسال امتحانات برای دو پایه تحصیلی نهایی می‌شود
  • اسکان نیم میلیون مسافر نوروزی در باغ فدک اصفهان