Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کانون انجمن‌های صنفی کارگران خبر داد طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی با «حذف پیمانکاران» دستگاه‌های اجرایی دبیرکل کانون هماهنگی انجمنهای کارگری، با اعلام این خبر که طرح تبدیل نیروهای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دهوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت dehvand.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دهوند» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۲۵۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ٢ طرح با اشتغالزایی ۹ نفر در زرند

سیدرضا حسینی نژاد در این آیین که با حضور امام جمعه، فرماندار، معاون فرماندار، فرمانده بسیج ادارات، رئیس میراث فرهنگی و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی انجام شد، ضمن تبریک سال نو گفت: همین که اولین روز کاری در سال جدید با افتتاح دو واحد اشتغال آفرین شروع می‌شود نشان دهنده‌  سالی پربار برای رونق تولید به خصوص تحقق شعار سال مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی است و این نقشه‌ی راهی است که ما در سیستم اجرایی شهرستان با قدرت در پی اجرای آن خواهیم بود.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های شهرستان زرند در نوروز و به ویژه یکی از اولین روز‌های کاری همین است که پیام روشن کار و تلاش را به جامعه مخابره کنیم و از سویی حضور مدیران ارشد و به ویژه حضور نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه در این برنامه، شاهدی بر اصل حمایت جدی از تولیدکنندگان است.

رئیس دستگاه اجرایی شهرستان زرند با اعلام اینکه برای این دو طرح قریب ده میلیارد ریال تسهیلات اختصاص یافته است، افزود: تاکید من به تمام دستگاه‌های اجرایی در شهرستان زرند این است که شعار‌های سال را به عنوان یک فرمانِ لازم الاجرا مورد توجه قرار دهند و بجای اینکه شعار سال را روی بنر بیاورند به صورت عملیاتی روی تحقق آن کار شود و این قطعا در منظومه فکری مدیران باید نهادینه شود.

رئیس میراث فرهنگی شهرستان زرند هم با اشاره به اهمیتی که طرح‌های مرتبط با میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی در ایجاد اشتغال، مهار تورم، رشد و توسعه‌ی پایدار دارد، گفت: خوشبختانه شهرستان زرند به عنوان اولین پیشگام در سطح کشور است که برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری اقدام به افتتاح دو واحدی کرد که بعنوان یکی از ارکان تحقق اقتصاد مقاومتی می‌باشد. 

اسلامی، حضور مدیران ارشد و امام جمعه را نشان دهنده عزم و اراده جدی تمام مسئولان برای حمایت از طرح‌های مردمی عنوان کرد و افزود: سفالگری، پته و چرم دوزی از جمله صنایع دستی هستند که ریشه‌ای چند صد ساله در شهرستان زرند دارند.

وی با اعلام اینکه قریب ۳ هزار نفر در شهرستان زرند از طریق صنایع‌دستی ارتزاق روزی می‌کنند، تصریح کرد: در جای جای شهرستان ما هنرمندانی داریم که کارگاه‌های خود را در خانه‌ها ایجاد کردند و علاوه بر رسیدگی به امور خانه داری، نقش بزرگی در اقتصاد خانواده ایفا می‌کنند و از این منظر باید اشتغال در مباحث گردشگری و صنایع‌دستی را بسیار مورد توجه قرار دهیم.

اسلامی افزود: هم اکنون قریب هزارو ۳۰۰ فعال صنایع دستی تحت پوشش بیمه‌های حمایتی از جمله تامین اجتماعی و بیمه‌های اجتماعی دیگر قرار دارند.

خانم عربنژاد مدیر کارگاه صنایع دستی نیز گفت: شاید خیلی ها، ایحاد شغل و کارگاه را به داشتن سرمایه‌های بزرگ و متوسط ربط دهند و برای همین هم دنبالش را نگیرند؛ ولی من اولین کار تولیدی ام را با پول یارانه ام و با تولید مواد اولیه یک کیف کوچک تلفیقی پته و چرم آغاز کردم.

وی افزود: جشنواره‌های زرند بزرگترین عاملی بود که سبب شد من برای نمایش محصولات، عرضه و فروش آن ها، یک مکان مناسب پیدا کنم و با حضور در تمام جشنواره‌ها روز به روز بحث بازاریابی و فروش من رونق گرفت.

عربنژاد تصریح کرد: با تشویق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند و حمایت آن دستگاه مبلغ ۴۰میلیون تومان وام گرفتم و کارگاه را گسترش دادم که امروز شاهد افتتاح آن با اشتغالزایی ۳ نفر هستیم. 

وی بیان کرد: این بهترین لبیک به توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری و عمل به شعار سال است که من و خانواده ام به صورت خانگی یک کارگاه تولیدی را راه اندازی کرده ایم و الحمدلله راضی هستیم. 

عربنژاد افزود: در این کارگاه محصولاتی، چون کیف دستی، کیف پول، کمربند، کفش، زیورآلات چرمی و … با چرم طبیعی تولید می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازداشت پیمانکاران مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام خمینی
  • پیگیری وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت
  • پیگیری وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت
  • بهترین اتفاق حوزه کار در سال گذشته
  • روایت دبیرکل پزشکان بدون مرز از وضعیت در غزه
  • محفل انس با قرآن ویژه مسوولان دستگاه‌های اجرایی میمه
  • تبدیل چرخ خیاطی قدیمی به دستگاه برش زنی + فیلم
  • جزییات ساعت کار ادارات در ماه رمضان ۱۴۰۳
  • تبیین مبانی شعار سال برای مدیران دستگاه های اجرایی استان
  • افتتاح ٢ طرح با اشتغالزایی ۹ نفر در زرند