Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «هدانا»
2024-04-23@06:47:53 GMT

انفجار سکوی نفتی شورون در نیجریه را لرزاند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۲۶۷۰۱۳

تهران – ایرنا – خبرگزاری رویترز در گزارشی از انفجار مهیب در سکوی نفتی شورون متعلق به یک شرکت آمریکایی در جنوب نیجریه خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۲۶۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زکزاکی: در حمله ایران به اسرائیل از خوشحالی اشک ریختم

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر نهضت اسلامی نیجریه سه شنبه هفتم شوال (۲۸ فروردین) به مناسبت عید سعید فطر با مسئولان نهادهای مذهبی و فعالان اجتماعی نیجریه دیدار کرد.   وی در این دیدار با اشاره به عملیات «وعده صادق» گفت: حمله ایران به اسرائیل باعث ایجاد امید در قلب مستضعفان جهان در سراسر جهان با هر عقیده‌ای شد.   او با تأکید بر اینکه حمله سپاه پاسداران به اسرائیل باعث بازدارندگی این رژیم از جنایات بیشتر می‌شود، افزود: پیام این حمله این بود که اگر این رژیم تا کنون ما را تهدید می‌کرد زمان آن فرا رسیده است که تهدید ما را بچشند.   رهبر نهضت اسلامی نیجریه اضافه کرد: توهم شکست‌ناپذیری اسرائیل که در اذهان برخی رسوخ کرده بود با حمله ایران به این رژیم از هم گسسته شد و نشان داد آنچه پنداشته می‌شد خواب و خیالی بیش نبوده است.   وی ادامه داد: قبلا وقتی که می‌شنیدم کسی از خوشحالی گریه کرده است خیلی تعجب می‌کردم، اما وقتی که شنیدم ایران حمله اسرائیل به کنسولگری‌اش در سوریه را تلافی کرده است، بسیار خوشحال شدم و از خوشحالی اشک ریختم.   شایان ذکر است در این دیدار که به صورت سالانه انجام می‌پذیرد درباره اتفاقات یک سال گذشته گفت‌وگو می‌شود و بر اساس آن، خط مشی حرکت اسلامی در سال آینده ترسیم می‌گردد.





انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستورالعمل ساترا برای تبلیغات بازرگانی در شبکه نمایش خانگی
  • امریکا / برنامه تبدیل سکوی نفتی به پایگاه‌‌ موشکی
  • ایران هلث ۱۴۰۳؛ سکوی پرتاب شرکت‌های دانش‌بنیان به سوی صادرات
  • شیخ زکزاکی: از حمله ایران به اسراییل از خوشحالی گریه کردم
  • واکنش شیخ زکزاکی به حمله ایران به اسرائیل
  • ویکتور بونیفیس، ستاره‌ای که از خیابان‌های لاگوس به قهرمانی بوندسلیگا رسید + عکس
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر خوی را لرزاند
  • نیجریه از ایتالیا جنگنده می‌خرد
  • زکزاکی: در حمله ایران به اسرائیل از خوشحالی اشک ریختم
  • سیستان و بلوچستان بر سکوی سوم رقابت کوراش قهرمانی کشور قرار گرفت