Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین جشنواره مطبوعات شهری آبادان از متن تا حاشیه/ایرنا جوایز برتر را از آن خود کرد - دبلیو خبر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۲۷۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز از برگزاری آئین پایانی دومین جشنواره شهید آوینی که به همت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز با حمایت اداره‌کل سازمان امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم خبر داد و گفت: این مراسم در روزهای ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت در شیراز در شاهچراغ برگزار خواهد شد.

حامد تقوایی افزود: در این رویداد که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس سازمان امور دانشجویان و جمعی از مسؤولان استان و دانشگاهیان سراسر کشور به‌میزبانی دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد، ضمن معرفی برگزیدگان این دوره از جشنواره، از نفرات برتر جشنواره تقدیر می‌شود.

وی در ادامه گفت: در نخستین روز این رویداد، عصر سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه (ساعت ۱۷)، محفل قرآنی ادبی جشنواره شهید آوینی، با حضور قاری و حافظ بین‌المللی قرآن کریم، حمید شاکرنژاد و ابتهال‌خوان برجسته قرآنی، حسن خانچی و شعرخوانی و داستان‌خوانی جمعی از شاعران و نویسندگان برجسته استانی در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار می‌گردد که ورود برای عموم علاقه‌مندان در این برنامه آزاد است.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز اضافه کرد: برگزیدگان مرحله اول قرآنی دومین جشنواره شهید آوینی، روز ۱۲ اردیبهشت‌ماه، به‌صورت حضوری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و نفرات برگزیده آن در آئین پایانی جشنواره معرفی و تقدیر خواهند شد.

وی ادامه داد: اختتامیه دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی و آئین تقدیر از برگزیدگان این جشنواره روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه (ساعت ۹ تا ۱۲)، با ویژه‌برنامه‌هایی چون «جشن پیروزی عملیات وعده صادق» و اجرای زنده آثار هنری و هنرنمایی هنرمندان برجسته کشور ازجمله اجرای نقاشی با شن از سوی خانم فاطمه عبادی، اجرای قطعه «قاسم هنوز زنده است» با حضور غلامرضا صنعتگر و هنرنمایی مهران رحمانی و گروه‌های همسرایی مشکات و نورا در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

تقوایی ادامه داد: نمایشگاه آثار برگزیده دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی نیز همزمان با آئین پایانی این دور از جشنواره در کنار تالار فجر دانشگاه شیراز برپا خواهد شد.

به‌گفته معاون فرهنگی دانشگاه شیراز در آئین پایانی این جشنواره از کتاب آثار منتخب دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی نیز رونمایی خواهد شد.

کد خبر 6091258

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان