Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دهوند»
2024-04-24@18:38:11 GMT

استخدامی آژانس املاک حرفه ای

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۲۷۳۷۲۲

آژانس املاک حرفه ای از مشاوران حرفه ای آشنا به منطقه 6 دعوت به همکاری می نماید. اطلاعات تماس آگهی تلفن تماس: 88715000 و 09121306724 اطلاعات تماس آگهی تلفن تماس:.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دهوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت dehvand.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دهوند» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۲۷۳۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد

ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصادو مسکن وزارت راه وشهرسازی با بیان اینکه برخی از دلالان و سوداگران از بستر سامانه‌های  ثبت آگهی از جمله دیوار و شیپور و مابقی سکو‌های اینترنتی در حوزه انتشار آگهی کار می‌کنند سوءاستفاده‌هایی می‌کنند گفت: دلالان و سوداگران برخی از ملک‌های که وجود خارجی ندارند در سکو‌ها آگهی ثبت کرده و به صورت گسترده قیمت سازی میکنند.

وی افزود: درهمین راستا و طبق مصوبه شورای عالی مسکن هر ملکی که در سامانه انتشار و سکو‌ها ثبت شود باید در ابتدا احراز هویت مالک و کد پستی ملک در سامانه املاک و اسکان وجود داشته باشد.

نوروزی بیان کرد: طبق مذاکراتی که با این وب سرویس انجام شده کامل این سیستم بین وب سرویس و سامانه املاک واسکان برقرار شده است وباید پیش از آگهی تمامی اطلاعات مالک و کد پستی آن احراز  شود تا مشخص شود که ملک وجود خارجی دارد، اما با این وجود هنوز برخی از سکو‌ها اقدام به انتشار آگهی‌ها بدون احراز هویت میکنند.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی بیان کرد: در صورتی که فردی بدون کدپستی ثبت شده در سامانه املاک واسکان اقدام به ثبت آگهی کنند اجازه انتشار داده می‌شود، اما برای آگهی که با کد پستی در این وب سرویس ثبت شود تیک متمایز نمایش داده می‌شود.

نوروزی اظهار کرد: در صورتی که این سکو‌ها تا هفته آینده این سرویس را در سایت‌های خود ایجاد نکنند بخش املاک  این سکو‌ها با مجوز شورای  امنیت و دستگاه‌های امنیتی مسدود می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • پنجره‌ای رو به شفافیت
  • قیمت سازی در بازار مسکن تمام شد؟ | شرط جدید برای انتشار آگهی های مسکن
  • پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید
  • هشدار وزارت راه : مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • فهرست مراکز کاردرمانی در مشهد
  • هشدار وزارت راه: مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری
  • انتشار آگهی‌های غیر واقعی درباره فروش املاک