Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان پیاده‌روی نجف تا کربلا دانشجویان بسیجی علوم و تحقیقات در نیمه شعبان عازم کشور عراق شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۲۸۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه امریه سربازی دانشجویان پسادکتری تخصیص یافت

پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه وزارت علوم آیین نامه نحوه به‌کارگیری محققان پسا دکتری را ابلاغ کرده است، گفت: در حال پیگیری اجرای این آیین نامه هستیم.

وی با اشاره به وجود چهار نوع دوره پسادکتری گفت: یک مدل از دوره پسادکتری انجام تحقیقات بنیادی، یک مدل آن ورود به قراردادهای ارتباط با صنعت و جامعه، یک مدل آن هم گذراندن دوره های پسادکتری در شرکت های دانش بنیان و یک مدل آن نیز گذراندن دوره پسادکتری در صنایع بزرگ است.

تدوین آیین نامه اجرایی امریه سربازی دانشجویان پسادکتری

صالحی درباره سهمیه امریه سربازی خاطرنشان کرد: در زمینه سهمیه امریه سربازی باید از مقام معظم رهبری تشکر کنیم که فرمودند سالانه ۵۰۰ سهمیه امریه به دانشجویان پسادکتری اختصاص دهیم. این سهمیه اکنون اختصاص پیدا کرده و آیین نامه اجرایی آن توسط وزارت علوم و وزارت بهداشت و ستاد کل نیروهای مسلح نوشته شده است و به زودی بعد از تایید ستادکل نیروهای مسلح اجرایی می‌شود.

کد خبر 6077974

دیگر خبرها

  • برگزاری هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران در علوم تحقیقات
  • درخواست دانشجویان از مجلس درباره اصلاح ایرادات یک طرح
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد
  • حمایت دانشجویان بسیجی همدان از عملیات وعده صادق
  • سهمیه امریه سربازی دانشجویان پسادکتری تخصیص یافت
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • انتصاب دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • دانشجوی گنابادی پژوهشگر برجسته کمیته تحقیقات وزارت بهداشت شد
  • درخشش دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد
  • عضو جدید شورای سیاست‌گذاری مناظرات دانشجویی تعیین شد