Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش و جشن روز ملی روابط عمومی 28 اردیبهشت با شعار«پیش بسوی اخلاق حرفه ای و روابط عمومی دانش محور» در تالار وحدت برگزار می‌شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۳۱۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم مسیر مجموعه فولاد اکسین در جهت تولید به بهترین شکل طی شود

طرفیانی مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان در بازدید از خط تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: با دیدن چنین تلاش‌هایی برای تحقق شعار جهش تولید از سوی مجموعه فولاد اکسین خوزستان شگفت زده شدم.

او همراه با مجموعه روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان از خط تولید این کارخانه توانمند تولیدی بازدید کرد.

طرفیانی در حاشیه بازدید از خط تولید کارخانه شرکت فولاد اکسین خوزستان با بیان اینکه به توان تولیدی این شرکت می بالم، افزود: کارگران و مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان ثابت کرده اند که دشمنان برای تحقق خواسته هایمان نمی‌توانند مانع شوند.

او ادامه داد: به عنوان یک ایرانی به تلاش و کوشش و خلق چنین تولیداتی در شرکت فولاد اکسین می بالم و امیدواریم‌ مسیری که این مجموعه در پیش گرفته به بهترین شکل تا رسیدن به قله طی شود.

مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان با اشاره به نشست با روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: عملکرد مجموعه روابط عمومی این شرکت در بحث ارائه دستاوردها و توانمندی های تولیدی مجموعه و نقش آفرینی اکسین در اقتصاد کشور بی نظیر بوده است.

او اضافه کرد: نقش روابط عمومی اکسین در بازتاب دیدار جمعی از کارگران با مقام معظم رهبری و تبیین اهداف مورد ایشان در میان جامعه بسیار پررنگ و تاثیر گذار بوده است.

طرفیانی می‌گوید: امیدواریم مجموعه خدوم روابط عمومی فولاد اکسین بتواند در ادامه مسیر فعالیت خود،جایگاه رفیع و نقش آفرینی های اکسین در اقتصاد و تولید کشور را به بهترین شکل به تصویر کشد و زبانی گویا برای بازتاب اهداف مورد نظر در بحث جهش تولید باشد.

او در پایان از همه تلاش های کارگران و کارکنان شرکت فولاد اکسین که شبانه روزی در جبهه تولید مشغول به کار و به دنبال ثبت رکوردهای تولید هستند، صمیمانه تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • امیدواریم مسیر مجموعه فولاد اکسین در جهت تولید به بهترین شکل طی شود
  • «بیژن و منیژه» میلیاردی شد
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • همایش بزرگ حجاج شرق استان سمنان
  • همایش بزرگ حجاج شاهرود
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی