Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-08@15:32:59 GMT

خرید حمایتی شیرخام از اول خرداد آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۳۱۲۸۴۳

رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت : به منظور حمایت از دامداران و ایجاد تعادل در بازار شیرخام طرح حمایتی خرید ، از ابتدای خرداد آغاز می شود ..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۳۱۲۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب دموکراسی در مهد آزادی بیان!

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز گفت: در طولانی‌مدت شاهد این خواهیم بود که غرب به تمام آنچه که به‌عنوان دستاوردها و داشته‌های خود می‌بالید و ادعای آنها را دائماً تکرار می‌کرد، از دست خواهد داد و نمونه بارز آن مفاهیمی همچون دموکراسی، حقوق بشر و آزادی بیان است.

مهدی شفائی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تحلیل اوضاع ناآرام دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها در غزه اظهار کرد: اگر به‌صورت کلان رخدادهای منطقه و تجاوزهای صد باره رژیم صهیونیستی را مورد بررسی قرار دهیم، این اولین باری نبوده که شاهد اعتراضات حمایتی از مردم فلسطین هستیم.

وی افزود: آن چیزی که در غرب در حال وقوع است و دانشجویان و اساتید مختلف را به میدان آورده، بیشتر از آنکه بخواهد انگیزه سیاسی داشته باشد، ناشی از بیداری فطرت‌های انسانی است چرا که امروزه غزه فقط مسئله اسلام نیست بلکه مسئله انسانیت است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز در خصوص عدم حمایت برخی از شخصیت‌های معروف داخلی و خارجی نسبت به جنایات صهیونیست‌ها و سکوت آنها اذعان کرد: اگر در یک مبنای کلی بخواهیم رفتار سلبریتی‌ها را نگاه کنیم، متوجه یک نگاه منفعت‌طلبانه خواهیم شد؛ رفتارهای متناقض برخی افراد در قبال ناآرامی‌های ایران در سال ۱۴۰۱ و مسائل کنونی فلسطین ناشی از سیاست‌های دوگانه آنها است.

وی تأکید کرد: در طولانی‌مدت شاهد این خواهیم بود که غرب به تمام آنچه که به‌عنوان دستاوردها و داشته‌های خود می‌بالید و ادعای آنها را دائماً تکرار می‌کرد، از دست خواهد داد و نمونه بارز و عینی آن مفاهیمی همچون دموکراسی، حقوق بشر و آزادی بیان است که همه این‌ها در اعتراضات اخیر سرکوب شد.

شفائی خاطرنشان کرد: وقتی که می‌بینیم پس از این همه کشتار در غزه، سیاست‌مداران آمریکایی نه تنها هیچ حمایتی از مظلومان فلسطین نمی‌کنند، بلکه با تصویب حمایت‌های مالی و تسلیحاتی مختلف به ادامه فعالیت ماشین کشتار صهیونیستی کمک می‌کنند، متوجه نگاه استکباری، مادی‌گرایانه و منفعت‌طلبانه آنها در قبال حمایت از رژیم صهیونیستی می‌شویم.

وی در خصوص اقدام حمایتی تشکل‌های دانشجویی ایران از جنبش‌های اعتراضی در غرب یادآور شد: بعد از عملیات طوفان‌الاقصی شاهد تجمعات دانشجویی مختلفی در سطح دانشگاه‌های ایران بودیم؛ به نظر می‌رسد اکنون راهبردی که نیاز است تشکل‌های دانشجویی دنبال کنند، رویکرد اقناعی نسبت به افکار عمومی است؛ بایستی جنایات رژیم صهیونیستی و از طرفی مظلومیت مردم فلسطین برای همگان فاش شود تا جوامع مختلف با جبهه مقاومت همراه شوند.

کد خبر 750982

دیگر خبرها

  • سرکوب دموکراسی در مهد آزادی بیان!
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد
  • آغاز خرید گندم با نرخ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از هفته آینده
  • آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده
  • واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟
  • ۳۲ مرکز خرید گندم و کلزا در مازندران تجهیز شدهذاست