Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: 300 هزار میلیارد ریال بودجه از سوی مجلس شورای اسلامی در سال جاری برای آموزش و پرورش مصوب شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۳۲۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل و کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیدار کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی امروز در دیدار با شماری از معلمان مناطق ۱۵ گانه استان مرکزی گفت: آموزش و پرورش وظیفه دارد در جهت تضمین آینده نظام اسلامی نخبه‌پروری در تراز انقلاب را در دستور کار خود قرار دهد. زیرا هر جامعه‌ای باید برای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه و واقعی، توجه به آموزش و پرورش را جزو اولویت‌های برنامه‌های کلان خود قرار دهد.

او افزود: منشاء تحول در هر جامعه‌ای نیروی انسانی است و متولیان امر از جمله آموزش و پرورش وظیفه دارند با سرمایه‌گذاری در این بخش زمینه توسعه و تحول کشور را فراهم کنند. اساس آموزش و پرورش معلم است و گزینش معلمان باید طوری باشد که توانمندترین و شایسته‌ترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت اصلاح نظام پرداختی کشور پرداخت و افزود: تعدد نظام‌های پرداختی در کشور یکی از مشکلات ریشه‌ای است و تجمیع قوانین پرداختی باید در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • توضیحات صحرایی درباره کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان
  • تکذیب پیوست نامه وزیر درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ خط و نشان صحرایی برای رئیس سازمان نوسازی
  • تکذیب پیوست نامه صحرایی درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ دانشگاه رای را اجرا کند
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • وزیر آموزش و پرورش : ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ امسال ۷۲ هزار معلم جذب می شوند