Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظهیر احمدی، عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع) در نشست «حکمت صدرایی، فلسفه ارتباطات معاصر، غفلت‌‏زدايی، غفلت‌‏زايی» گفت: «رسانه‌های معاصر از عنصر آگاهی‌بخشی فلسفی غفلت کرده و در دام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایبنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ibna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایبنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۳۳۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیمو یک عنصر مهم برای کاهش وزن است

ایتنا - لیمو حاوی مقادیر زیادی فیبر، آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین C است که آن را به یک منبع غنی از مواد مغذی تبدیل می‌کند، همچنین سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و به چربی سوزی طبیعی بدن کمک می‌کند.
بر اساس نتایج مطالعه‌ای که منتشر شده است، عنوان شده که لیمو یکی از مواد آسان و موثری است که باید در رژیم غذایی گنجانده شود، به ویژه برای کسانی که به دنبال کاهش وزن هستند.

به گزارش ایتنا، این مطالعه نشان می‌دهد که از هر ده نفر چهار نفر در سراسر جهان در تلاش برای کاهش وزن هستند. مصرف لیمو در برنامه روزانه افراد می‌تواند زندگی آنها را بهبود بخشد. حاوی انواع مواد مغذی حیاتی است و برای کمک به کاهش وزن افراد تاثیر خوبی دارد.
  لیمو چگونه به کاهش وزن کمک می‌کند؟
لیمو حاوی مقادیر زیادی فیبر، آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین C است که آن را به یک منبع غنی از مواد مغذی تبدیل می‌کند، همچنین سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و به چربی سوزی طبیعی بدن کمک می‌کند.

آنتی‌اکسیدان‌ها به جلوگیری از استرس اکسیداتیو و التهاب کمک می‌کنند، که ممکن است به افزایش وزن کمک کند. علاوه بر این، فیبر موجود در لیمو باعث افزایش احساس سیری می‌شود. که احتمال پرخوری را کاهش می‌دهد. برای دستیابی به بهترین نتیجه در کاهش وزن، مصرف لیمو به صورت نوشیدنی در صبح توصیه می‌شود.
  آب لیمو و خیار
افزودن تکه‌های لیمو به آب خیار نه تنها طعم آن را بهبود می‌دهد، بلکه حس طراوت را به برنامه‌ هیدراتاسیون روزانه‌تان می‌افزاید. خیار کم کالری و سرشار از آب است. که آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای حفظ آب بدن بدون افزایش کالری تبدیل می‌کند، بعلاوه، خیار حاوی مقادیر زیادی  از ویتامین K و C، علاوه بر پتاسیم و آنتی‌اکسیدان است که سلامت و تندرستی کلی را ارتقا می‌دهد.
  آب لیمو و نعنا
مزایای افزودن نعناع به آب لیمو نه تنها به بهبود طعم محدود نمی‌شود، بلکه شامل فواید سلامتی نیز می‌شود. نعناع به دلیل خواص تسکین دهنده‌اش که به بهبود هضم و رفع نفخ کمک می‌کند، شناخته شده است.
  آب لیمو، نعناع و خیار
اگر آب لیمو، نعناع و خیار را با هم ترکیب کنیم، یک نوشیدنی حاوی مواد مغذی فراوانی به دست می‌آید که فقط به بهتر شدن طعم محدود نمی‌شود، این ترکیب سه گانه برای حفظ هیدراتاسیون، بهبود هضم و افزایش متابولیسم منجر می‌شود که به کمک تلاش‌های افراد برای کاهش وزن سالم منجر می‌شود.
  آب زنجبیل نعناع لیمو 
برای تازه کردن طعم و افزایش فواید سلامتی، توصیه می‌شود زنجبیل را به آب لیمو و آب نعناع اضافه کنید. زنجبیل به دلیل فواید گوارشی و توانایی آن در کاهش التهاب شناخته شده است. زنجبیل این ترکیب را به یک مکمل عالی برای هر رژیم غذایی کاهش وزن تبدیل می‌کند.
  خیار، آب لیمو، زنجبیل و نعناع 
این ترکیب با طراوت دارای انواع مواد مغذی، آنتی اکسیدان‌ها و کمک به سیستم گوارشی است. ضمن اینکه خیار، آب لیمو، زنجبیل و نعناع از تلاش های کاهش وزن شما پشتیبانی می‌کند و در عین حال احساس شادابی و انرژی را در شما حفظ می‌کند.

دیگر خبرها

  • لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید
  • خبرنگاران بازوی رسانه‌ای سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌شوند
  • لیمو یک عنصر مهم برای کاهش وزن است
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • ◄ غفلت بزرگ موسسه های آموزشی و دانشگاه های دریایی
  • اعلام آمار بازدید از نمایشگاه نوروزی موزه هنرهای معاصر تهران
  • پل طبیعت برای آگاهی بخشی درباره هموفیلی قرمز می‌شود
  • نسبت میان علم و فلسفه
  • شناخت جامعه هدف برای تولید محتوا اهمیت دارد
  • کتاب در عصر رسانه‌ها