Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظهیر احمدی، عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) در نشست «حکمت صدرایی، فلسفه ارتباطات معاصر، غفلت‌‏زدايی، غفلت‌‏زايی» گفت: «رسانه‌های معاصر از عنصر آگاهی‌بخشی فلسفی غفلت کرده و در دام «سرگرمی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایبنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ibna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایبنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۳۳۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال شمع روزانه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. 

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد. 

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع  ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین فروردین

نسبت به مشکلی حاد امیدواری بسیاری برای شما وجود خواهد داشت / از یک شرایط نا مساعد و نا هموار، رها خواهید شد و به احساس آرامش فوق العاده‌ای دست خواهید یافت. / در کاری که مربوط به شخص شما نیست مداخله و خود را وارد ماجرا نکنید.

فال شمع  ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

یک معجزه احساسی و عشقی در زندگی شما به یکباره و ناگهانی پیش خواهد آمد که سعی کنید این فرصت را از دست ندهید / از عشق‌های مجازی و شرارت‌های آن بر حذر باشید / زندگی و آینده فرزند یا فرزندان شما بسیار درخشان خواهد بود و به سعادت و خوشبختی مورد نظر خواهید رسید.

فال شمع  ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

از جانب یک شخص مقام دار و که دارای موقعیت اجتماعی ویژه‌ای است در حق شما ارفاق بزرگی خواهد شد / شخصی در حق شما بدی و شرارتی خواهد کرد. اما شما او را مورد عفو و بزرگواری خود قرار خواهید داد / با یک فرد جدید دوست و آشنا می‌شوید و روابط دوستانه خود را گسترش خواهید داد.

فال شمع  ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

کارت عشق دارید، بزودی از یک عشق خوشحالی فراوان خواهید داشت. / یک سند یا قرار داد شغلی را امضا خواهید کرد که به نفع شما خواهد بود / در کار‌های خود (شغل) انساف موفقی هستید. در آینده موقعیت‌های بسیار بهتری در انتظارتان خواهد بود، سعی کنید از فرصت‌هایی که پیش رویتان قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید.

فال شمع  ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مرداد

شما در زندگی فردی و اجتماعی خود در مسیر روشنی قرار خواهید گرفت / جایی می‌خواهید بروید. شک و تردید نداشته باشید، با روی باز و گشاده از شما استقبال خواهد شد / مسافرتی به مناطق گرمسیری داخل کشور دارید / در مساله یا موضوعی با شخصی خردمند به مشورت خواهید پرداخت که نتیجه امیدوار کننده و مثبتی برای شما به دنبال دارد.

فال شمع  ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

در یک بحران و کشمکش روحی واقع خواهید شد که عامل این قضیه اطرافیان نزدیک یا دور شما هستند. اما این بحران خیلی زود‌تر از آنچه تصور می‌کنید برطرف خواهد شد. / با شخص نزدیک یا یکی از بستگان خود مواجه خواهید شد که مشکل کوچک و غم و اندوهی دارد که با مشورت کردن با شما گره از کارش باز خواهد شد و مشکلش به زودی بر طرف خواهد شد.

فال شمع  ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مهر

به یک مسافرت داخلی خواهید رفت / سرمایه و یا ارث فراوانی در انتظار شما خواهد بود / تلاش و کوشش شما برای رسیدن به یک ثروت یا مال، بسیار به نتیجه‌ای مثبت منتهی خواهد شد / دست به کار تجارت و معامله خواهید زد و در این امر بسیار برجسته و دارای ثروت زیادی خواهید شد.

فال شمع  ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

ورود به محیطی جدید اینده شما را دستخوش نغییر و تحولی مثبت خواهد کرد / شما در صحبت و گفتگویی خواهید درخشید. در یک مصاحبه اداری -شغلی، موفقیت ازان شما خواهد شد / از یک توانایی بالا در خودتان در آینده‌ای نزدیک بسیار بهره‌مند خواهید شد / به ارتباطی بسیار خوشایند و دوستانه با شخصی که دارای موقعیت ویژه‌ای از نظر اجتماعی و شغلی است دست خواهید یافت.

فال شمع  ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

شما در صحبت و گفتگویی خواهید درخشید. در یک مصاحبه اداری -شغلی، موفقیت ازان شما خواهد شد / یک دلواپسی و نگرانی از شما می‌گذرد. خدا به شما کمک خواهد کرد / مدتی است سرگردان و پریشان و نا آرام هستید، نگران نباشید به زودی بر طرف خواهد شد / بزودی مسیری را در زندگی انتخاب خواهید کرد که مثبت و روشن است و با نتیجه‌ای عالی همراه است.

فال شمع  ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی

در کار‌های خود (شغل) انساف موفقی هستید. در آینده موقعیت‌های بسیار بهتری در انتظارتان خواهد بود، سعی کنید از فرصت‌هایی که پیش رویتان قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید / یک کادو دریافت می‌کنید. ممکن است عطر یا ادکلون باشد / شما فردی جسور و شجاع هستید که به هر چه اراده کنید به خواسته و نیاز قلبی خود خواهید رسید.

فال شمع  ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

در کاری که در پیش گرفته اید، افراط و تفریط نداشته باشید با کمی صبر و حوصله موفق خواهید شد / جایی می‌خواهید بروید. شک و تردید نداشته باشید، با روی باز و گشاده از شما استقبال خواهد شد / همسر شما برای یک ماموریت کاری سفری به خارج از کشور خواهد داشت / از نظر شرایط فیزیکی و جسمی کمی به بیماری و شرایط نا مساعد مبتلا خواهید شد که خیلی زود رفع خواهد شد؛ و جای آن را سلامتی و تندرستی کامل خواهد گرفت.

فال شمع  ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

ارتباط خود را با خداوند محکمتر کنید / در یک شادی قرار خواهید گرفت، شرکت در جشن یا شادی که شما زیاد بدان تمایل ندارید. رفتن یا نرفتن به این جشن، به رای و نظر خودتان بستگی دارد / در یک مجلس غم و اندوه مقداری در زحمت خواهید افتاد، اما چندان مهم نیست / تحت تاثیر یک سازش یا آشتی دوستانه پس از یک قهر و جدایی عاطفی، به آرامش بسیار دست خواهید یافت.

tags # فال شمع ، فال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • برای آگاهی‌بخشی و انعکاس خواست مردم
  • کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود
  • فال شمع روزانه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • تأکید بر لزوم اجرای وظایف قانونی همه بخش‌های حاکمیتی در موضوع عفاف و حجاب
  • نجات محیط زیست با آگاهی بخشی مناسب/ احیاء زمین نیاز به اراده ما دارد
  • کتابخانه عمومی بزمان تجهیز می‌شود