Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس با اشاره به اتفاقات حاشیه‌ای جشن پایان فصل این تیم از علی دایی و علی پروین بابت آنچه که کدورت و دلخوری این دو اسطوره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۳۳۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیاگو موتا: آلونسو برای ماندن در لورکوزن دلایل خودش را داشت؛ آینده من فعلا مهم نیست

تیاگو موتا احتمال جدایی از بولونیا را رد نکرد

طرفداری | تیاگو موتا با عملکرد درخشان خود روی نیمکت بولونیا، به گزینه‌ای محبوب برای باشگاه‌های مطرح سری آ تبدیل شده‌است. یوونتوس و میلان که هر دو به احتمال زیاد، سرمربیان فعلی خود را در پایان فصل اخراج خواهند کرد، به تیاگو موتا علاقه دارند و می‌خواهند این سرمربی جوان را به خدمت بگیرند.

تقلید از آلونسو یا رفتن به تیمی دیگر؟

با وجود علاقه روسونری و بیانکونری، برخی خبرگزاری‌ها مدعی شدند تیاگو موتا می‌خواهد از سیاست ژابی آلونسو تقلید کرده و بولونیا بماند. آلونسو با وجود دریافت پیشنهاد از بایرن مونیخ و لیورپول، تصمیم گرفت به همکاری با بایرلورکوزن ادامه دهد.

در کنفرانس خبری پس از جدال با تورینو (با تساوی ۰-۰)، از تیاگو موتا راجع به آینده خود و همچنین احتمال تقلید از ژابی آلونسو سوال شد که سرمربی ایتالیایی اینگونه پاسخ داد:

ژابی برای ماندن در بایرلورکوزن دلایل خاص خودش را داشت. آینده من فعلا مهم نیست. در حال حاضر، تنها روی بازی های پایانی فصل متمرکز هستیم و در زمان مناسب بر سر اینکه می‌خواهیم به همکاری با یکدیگر ادامه دهیم یا خیر، بحث خواهیم کرد. من همیشه می‌خواهم بهترین‌ها برای بولونیا رقم بخورد.

 

گفتنی است قرارداد تیاگو موتا با بولونیا در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید. تیم تحت هدایت موتا با عملکردی شگفت‌انگیز، خود را به رتبه چهارم جدول سری آ رسانده و از شانس بسیار خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برخوردار است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا: تهدید دیوان بین‌المللی کیفری غیرقابل قبول است
  • ده روسی: می‌خواهم از مدل ژابی آلونسو در لورکوزن تقلید کنم؛ به ۳ امتیاز بازی با یوونتوس نیاز داریم
  • تیاگو موتا: آلونسو برای ماندن در لورکوزن دلایل خودش را داشت؛ آینده من فعلا مهم نیست
  • ببینید | توهین جنجالی و نژادپرستانه یک جوان مقابل یک زن سیاهپوست در آمریکا: تقلید میمون!
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند
  • توصیه مهم یک مرجع تقلید به مسئولان؛ به نام دین حرفی نزنید!
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است