Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه تبریز گفت: آسان بودن، به هنگام بودن و پایدار بودن از مؤلفه های مهم ازدواج اسلامی است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۳۵۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب ۲۵ هزار نفر در بهمئی پایدار شد

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۲ کیلومتر از خطوط ۸ اینج آبرسانی شهر و روستاهای لیکک تعویض شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لیکک، امید صالحی در حاشیه بازدید از پروژه اصلاح و توسعه آب در شهرستان بهمئی اظهار داشت: فرسودگی بالای 50 درصو خطوط و شبکه های انتقال آب شرب در استان همچنان هم یکی از چالش های جدی ما به شمار می رود و هزینه و وقت زیادی از ما می‌گیرد. 

وی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های ما، اصلاح و بهسازی خطوط انتقال و شبکه های آب بوده است، بیش از 50 کیلومتر در یاسوج با اعتبارات تخصیص شده از محل سفر ریاست جمهوری اصلاح شد، 107 روستا نیز از محل اعتبارات جهاد سازندگی با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد تومان اصلاح شد که عملکرد ما در این زمینه رتبه 2 استان در کشور را به همراه داشت.

صالحی افزود: در یاسوج برای مدیریت شکستگی ها شیرهای فشارشان نصب کردیم و بزودی نیز 12 شیر فشارشکن خریداری و نصب می‌کنیم تا حجم و تعداد شکستگی ها کاهش پیدا کند.

مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سایر شهرها نیز به فراخور بودجه و گاهاً از محل اعتبارات داخلی و درآمد شرکت عملیات اصلاح و توسعه را انجام دادیم، نمونه آن در گچساران و باشت اتفاق افتاد.

صالحی خاطرنشان کرد: شهر لیکک و روستای اقماری آن مدت ها بود از فرسودگی رنج می‌برد و هدر روی ها باعث می‌شد مخازن آب به درستی آبگیری نشود، به همین دلیل کمبود آب به ویژه در فصل تابستان رخ می‌داد و مردم نیز گلایه مند می‌شدند.

وی ادامه داد: برای حل این مشکل در یک عملیات جهادی در 25 روز، 2 کیلومتر از خطوط انتقال در مسیر 7 ایستگاه پمپاژ تعویض شد، با این اقدام از هدر روی معادل 45 لیتر بر ثانیه جلوگیری شد و آب شرب 25 هزار نفر در شهر لیکک و 10 روستای این منطقه پایدار شد.

صالحی ابراز کرد: ین پروژه از محل اعتبارات و داشته های داخلی شرکت اجرا و بالغ بر 70 میلیارد ریال نیز صرفه جویی در مصرف اعتبارات محقق شد. با حذف هدر روی ها فرصت خاموشی به 3 ایستگاه پمپاژ داده می‌شود که با توجه به اهمیت پایداری برق در این منطقه گرمسیری، گامی مهم برای حراست از انرژی حیاتی برق نیز هست.

رئیس هیئت‌مدیره آبفا در پاسخ به سؤالی در خصوص ادعای برگشت اعتبارات این شرکت گفت: در طی یکسال اخیر بیش از 465 میلیارد تومان جذب اعتبار داشتیم و مستمراً با همکاران به دنبال جذب اعتبارات از محل های مختلف در تهران هستیم، حتی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز اعلام کرده ایم با توجه به وجود صورت وضعیت های مثبت و متعدد، آمادگی جذب اعتبارات سایر دستگاه ها را نیز داریم. در این شرایط و با توجه به اینکه برگشت اعتبارات در پایان سال مالی که انتهای تیرماه است، پرداختن به این ادعا نادرست و عاری از حقیقت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • پیش بینی جوی پایدار برای فارس
  • آب شرب ۲۵ هزار نفر در بهمئی پایدار شد
  • بلینکن: توافق آتش‌بس باید برای حماس یک «تصمیم آسان» باشد
  • درخواست متقاضیان برای آسان سازی شرایط اعطای وام ۳۰۰ میلیونی
  • شرط عجیب یک معلم برای ازدواج + فیلم
  • آموزش: ۵ نکته که تایپ کردن با گوشی هوشمند را آسان‌‌تر می‌کند
  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم