Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فتن،اساتید، قاریان و حافظان برترِ شرکت‌کننده در سی و سومین دوره‌ مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در محفل انس با قرآن در حسینیه‌ امام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۳۵۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آرمان» جان خود را فدای نجات ۴ نفر کرد

روز جمعه ۳۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۳، یکی از اهالی روستای خلیچیان سنندج، پس از اینکه فریادهای همسایه باغ خود را می‌شنود، برای کمک وارد باغ آنها می‌شود که می‌بیند، چهار نفر داخل چاه آب باغ گرفتار و دچار گازگرفتگی شده اند.

پیش از آنکه آتشنشانی به محل حادثه برسد، جوان همسایه به نام «آرمان بنفشی» وارد چاه می شود و هر چهار نفر گرفتار را در چاه بیرون آورده و نجات می‌دهد اما متاسفانه خود در چاه گیر کرده و غرق می‌شود.

آتشنشانی و اورژانس به محل حادثه رسیده، چهار نفر نجات‌یافته از چاه را به بیمارستان منتقل کرده اما متاسفانه جوان ناجی، جان خود را از دست می دهد.

طبق گفته نجات یافتگان، پدر خانواده داخل چاه می افتد و سه تن از پسران وی نیز برای نجات پدر وارد چاه می شوند که دچار گازگرفتگی می شوند که هر چهار نفر با کمک "آرمان بنفشی" از چاه نجات پیدا می کنند.

به دنبال این اتفاق، استاندار کردستان نیز در پیامی درگذشت «آرمان بنفشی» جوان ۳۶ ساله کردستانی را که پس از نجات سه نفر گرفتار در چاه، جانش را از دست داد، تسلیت گفت.

در پیام تسلیت اسماعیل زارعی کوشا آمده است: خبر درگذشت ناگهانی جوان ناکام کردستانی، «آرمان بنفشی» که پس از نجات جان سه نفر گرفتار در چاه متاسفانه خود جانش را از دست داد، اینجانب را بسیار اندوهگین و متألم کرد. ضایعه فقدان این جوان شایسته که برای نجات دیگران دل به دریا زد و آسمانی شد سخت و تاب سوز است.

اینجانب با ابراز همدردی این واقعه غم بار را محضر خانواده‌ محترم این عزیز برومند بویژه مادر داغدارشان و مردم قهرمان پرور استان تسلیت عرض می‌کنم و از پیشگاه خداوند رحمان خواستارم روح پاک این جوان فداکار در بهشت برین، همجوار اولیاءالله و بندگان صالح خداوند باشد و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • دفاع در برابر ظالم، نه تنها مشروع بلکه واجب است
  • دفاع در برابر ظالم، نه تنها مشروع بلکه لازم و واجب است
  • آرمان بنفشی برای نجات ۴ نفر گرفتار در چاه قربانی شد
  • خصلتی که کافران یهود را به خونخواری و جنگ‌افروزی کشاند
  • پیش‌بازی میلان - اینتر؛ سودای تاج‌گذاری در محضر شیطان
  • «آرمان» جان خود را فدای نجات ۴ نفر کرد
  • دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در قشم
  • اعلام آمادگی صدر اعظم آلمان برای مذاکره با پوتین
  • حسادت و طمع و تکبر همانند آتش اعمال نیک انسانها را از بین می برند