Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع شرکت کنندگان در سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، ایمان به خدا و کفر به طاغوت را.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۳۵۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست تمامی مسئولان آمریکایی به خون فلسطینیان آلوده است

ماموستا خدر رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه یک جریان آمریکایی در منطقه است اظهار داشت: باید شیطان بزرگ را بهتر شناخت چون اسرائیل نطفه حرام آمریکا است و این رژیم به تنهایی هیچ غلطی نمی‌تواند انجام بدهد و با آغاز حماسه طوفان‌الاقصی ملت فلسطین، رژیم صهیونیستی رو به زوال رفت.

وی افزود: این در حالی است که آمریکا؛ این جرثومه فساد در جریان پشتیبانی از این خونخواران و جنایتکاران که بویی از انسانیت نبرده‌اند، قرار دارد و هم‌اکنون نیز باید برای غزه خون گریه کرد چراکه سران کشورهای اسلامی با وجود دیدن این همه جنایات سکوت کرده‌اند و آمریکا به آنان فشار آورده که حرفی نزنند چون در آن صورت تخت و تاج آنها دچار مشکل می‌شود.

امام جمعه نالوس سردشت گفت: متآسفانه سران برخی کشورهای اسلامی متکی به ملت خود نبوده بلکه متکی به غرب و آمریکا  هستند بنابراین در مسئله غزه، در وهله نخست آمریکا مقصر است چون این کشور کمک‌کار و حامی رژیم صهیونیستی است و بنابراین دست تمامی مسئولان آمریکایی به خون فلسطینیان آلوده شده و آنان باید پاسخگو باشند.

ماموستا رحیمی با اشاره به اینکه غرب در سال گذشته با فوت یک خانم که با بیماری از دنیا رفت جنجال به پا کرد اظهار داشت: این در حالی است که برای تجاوز آشکار به زنان فلسطینی، خفه‌خون گرفته و سکوت کرده‌اند اما آیا آنها انسان نیستند و حق زندگی ندارند؟

وی افزود: هم اکنون براساس حقوق بشر آمریکایی، هر کس در راستای منافع شیطان بزرگ حرکت کند او را بشر می‌دانند وگرنه به غیر از آن باشد حق زندگی ندارد و در این راستا نیز با توجه به نفوذی که شیطان بزرگ در سازمان‌های بین‌المللی و حقوق‌بشری دارد در برابر این جنایات لال شده‌اند چون برای تآمین منافع آمریکا تشکیل شده‌اند.

امام جمعه و جماعت نالوس سردشت گفت: از زمانی که آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه پیدا شده‌اند تنها شاهد خونریزی، وحشت، ویرانی، جنگ و اسارت و همچنین تحقیر انسان‌ها بوده و هیچ کار خیر و مثبتی در منطقه انجام نداده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دست تمامی مسئولان آمریکایی به خون فلسطینیان آلوده است
  • جنایات رژیم صهیونیستی در غزه فراتر از نسل کشی است
  • راه‌های مقابله با شیطان در کتاب «بررسی تقابل شیطان با نماز»
  • جنایات رژیم صهیونیستی در غزه فراتر از نسل کشی
  • بروکراسی اداری، مهمترین مانع سرمایه گذاری در کشور
  • طاغوت‌ها می‌خواهند رابطه انسان را با خداوند از بین ببرند
  • روزه جسم و روح و عقل انسان را تقویت می‌کند
  • فلسطین مسئله اول جهان اسلام است
  • موضوع اول جهان اسلام، فلسطین است
  • عظمت ۱۲فروردین برای مردم تحلیل و تبیین شود.