Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@10:58:59 GMT

جشن الفبا خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۳۶۲۹۸۸

100هزار دانش‌آموز پایه اول خوزستان یادگیری الفبا را جشن گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۳۶۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین آب شیرین‌کن خوزستان در آبادان وارد مدار می‌شود

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: بزرگترین آب شیرین‌کن خوزستان با مشارکت بخش خصوصی در آبادان وارد مدار می‌شود. - اخبار استانها -


به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، صابر علیدادی امروز در حاشیه بازدید از این طرح در جمع خبرنگاران، ضمن مهم ارزیابی کردن اجرای این طرح بزرگ و مهم آبرسانی برای مردم آبادان، نصب و راه‌اندازی آب شیرین‌کن‌ها را نوید بخش توسعه صنعت آب خوزستان دانست و گفت: با توجه به اهمیت این موضوع، پروژه احداث آب شیرین‌کن جدید آبادان در دستور کار شرکت آبفای خوزستان قرار گرفت.

وی ضمن ابراز خرسندی از اجرا و وارد مدار شدن این دستگاه در آینده‌ نزدیک افزود: بهبود کیفیت آب آشامیدنی آبادان با توجه به اینکه این شهر در مجاورت دریا و مهمتر از همه تبعات ناشی از خشکسالی قرار دارد، یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم و مسئولان خوزستان، بویژه مجموعه شرکت آبفای استان بود،که با حمایت‌های ویژه دولت سیزدهم و وزارت نیرو، شرکت آبفای خوزستان موفق شد ضمن جلب سرمایه گذاری و مشارکت فعال بخش خصوصی نسبت به راه‌اندازی تاسیسات آب شیرین‌کن جدید آبادان اقدام کند تا در آغاز فصل گرما تنش آبی در منطقه وجود نداشته باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب خوزستان، پیشرفت فیزیکی طرح آب شیرین‌کن آبادان را 90 درصد و اعتبار راه‌اندازی آن را 480 میلیارد تومان از محل مشارکت بخش خصوصی عنوان کرد.

علیدادی با بیان اینکه تاسیسات آب شیرین‌کن در محل تصفیه‌خانه ایستگاه 11 آبادان نصب شده است، ظرفیت آن را 22 هزار مترمکعب در شبانه روز اعلام کرد.

وی میزان مصرف آب مشترکین آبادانی را 160 هزار مترمکعب در شبانه روز عنوان کرد و افزود: با وارد مدار شدن این آب شیرین‌کن بخشی از نیاز آبی شهر آبادان با کیفیت مناسب تامین می‌شود.

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • منطقه زیبای پامنار خوزستان + فیلم
  • راه‌اندازی مرکز آموزش و فناوری غله و نان در خوزستان+فیلم
  • باور کنید این قاب شگفت‌انگیز در خوزستان است!
  • کمبود برخی اقلام شیر خشک در داروخانه‌های خوزستان
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در خوزستان
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • اجرای طرح ورزش و مردم در خوزستان
  • پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان
  • تسهیلات مسکن در خوزستان بیش از ۳۰۰ درصد رشد داشته است
  • بزرگترین آب شیرین‌کن خوزستان در آبادان وارد مدار می‌شود