Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه گیلانغرب گرامیداشت سوم خرداد و فتح خرمشهر را پاسداشت نصرتی الهی دانست و گفت: در سالگرد این روز عزیز برنامه های متنوعی در شهرستان برگزار خواهد شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۳۶۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف اصلی «بی‌انتها»، رساندن مخاطب به محبت پروردگار است

 امیربهراد رحمانی تهیه‌کننده برنامه «بی‌انتها» درباره علت تولید برنامه گفت: برای هر قسمت از برنامه «بی‌انتها»، یکی از اسمای حسنای الهی را محوریت قرار داده‌ایم؛ بنابراین هر روز در مجله‌ای تصویری ترکیبی با بخش‌های مختلف، درباره یکی از اسامی خدا صحبت می‌کنیم. 

وی افزود: هدف اصلی ما، رساندن مخاطب به عشق و محبت پروردگار است. به همین دلیل شعار اصلی برنامه، (بی‌انتها دوستت دارم) است. در این برنامه واگویه‌های افراد مختلف با خدا را می‌شنویم و از زاویه دید‌های مختلف، دنبال رنگ خدا در زندگی‌مان می‌گردیم.

رحمانی گفت: مخاطب در ابتدای برنامه، یکی از مثال‌های تجلی‌دهنده آن اسم در زندگی را از زبان محمدقاسمی می‌شنود. سپس مناجاتی استودیویی با همین محوریت از حنیف طاهری پخش می‌شود. بعد از شعرخوانی شاعران اهل بیت، در آیتمی با عنوان کنج خلوت، به ایوان حرم رضوی رفته و با عاشقان و زائران امام، درباره جلوه اسامی الهی در حضرت رضا علیه السلام گفتگو می‌کنیم.

وی عنوان کرد: در بخش بعدی، سراغ داستان‌های مشاغل مختلف رفته و از زاویه نگاه آنها اسماء الهی را روایت می‌کنیم. در بخش بعد، واگویه‌های احساسی و حرف‌های دلی با خدا را داریم که محوریت آن، همان اسامی انتخاب‌شده است. در نهایت آیتمی از شهدا و پویش قرآنی نهضت زندگی با آیه‌ها، حسن ختام برنامه خواهد بود.  بی‌انتها این فصل را با اسم رحمان و رحیم خداوند شروع کرده است و امیدوار است در انتهای ماه رمضان، به نام باعث و اول و آخر او برسد. 

گفتنی است برنامه تلویزیونی بی‌انتها، به تهیه‌کنندگی امیربهراد رحمانی و کارگردانی محمد حسین تقوایی، در ماه رمضان امسال، هر روز قبل از اذان مغرب، از شبکه نسیم پخش شده و در طول روز، سه بازپخش خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه های متنوع در فرهنگسرای خاوران
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • جشنواره خاص در پارک لاله! همه دعوتید + تصاویر
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • هدف اصلی «بی‌انتها»، رساندن مخاطب به محبت پروردگار است
  • میزبانی دهکده بهار ایران از مسافران نوروزی تا عید فطر
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان تهران پس از ۱۲ سال تعطیلی
  • پاسداشت زبان فارسی در مقابل هجوم زبان‌های بیگانه لازم است
  • مراسم گرامیداشت ثبت ملی سیاه‌دوزی و لعبتک در سیستان برگزار شد
  • برگزاری جشنواره‌های متنوع در بوستان لاله تا پایان ماه رمضان