Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشکلات به ارث رسیده از گذشته تا به امروز گریبانگیر دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیای بهبهان شده است که رفع این مشکلات بی شک نیازمند صبر و حمایت از مجموعه فعال مدیریتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۴۱۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتوم سازمان محیط زیست به شرکت‌های صنعتی تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان تهران همزمان با گرامیداشت هفته زمین پاک با شعار " مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین" به ریاست معاون امور عمرانی استاندار و دبیری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با حضور اعضا در محل استانداری تهران تشکیل شد.

علیرضا مزینانی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران و دبیر کارگروه مدیریت پسماند استان تهران اظهار داشت: نخستین دستور کار نشست امروز کارگروه، گزارش اجرای پویش‌های بی زباله در سال ۱۴۰۲، شعار هفته زمین پاک سال ۱۴۰۳ و اجرای آئین‌نامه کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی بود که توسط دبیرخانه کارگروه ارائه شد. در این خصوص مقرر شد طرح‌ها و پویش‌های پاکسازی زباله در هفته زمین پاک برای عرصه‌های طبیعی مختلف استان، برنامه‌ ریزی و با همکاری و هماهنگی کلیه شهرداران و دهیاران و سازمان‌های مردم نهاد اجرایی شود.

مزینانی با اشاره اینکه شهرداران و دهیاران، باید پلاستیک‌های پراکنده شده در مبادی ورودی شهرها و روستاهای تحت مسؤولیت را جمع‌آوری و آن‌ها را در محل‌های دفن پسماند، مدیریت کنند، گفت: بر اساس مصوبه این کارگروه مقرر شد سازمان جهاد کشاورزی استان با توجه به عدم جمع‌آوری پلاستیک‌های مصرفی توسط کشاورزان در پایان فصل برداشت و ایجاد معضلات محیط زیستی از جمله آلودگی خاک و آب، نسبت به اطلاع رسانی و ابلاغ ممنوعیت رهاسازی کلیه پلاستیک‌های مصرفی توسط کشاورزان، کاهش استفاده از پلاستیک در اراضی و استفاده از پلاستیک‌های زیست تخریب‌پذیر حسب ضرورت، اقدام کنند.

وی تصریح کرد: همچنین ابلاغ انجام برنامه‌های آموزشی و تبلیغی و اعمال مشوق‌های لازم از سوی فروشگاه‌های زنجیره‌ای در استان برای کاهش استفاده از کیسه‌های پلاستیکی توسط اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تصویب شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران تعیین تکلیف نحوه مدیریت لجن‌های واحدهای چرمی، گل سنگبری‌ها و ماسه سوخته ریخته‌گری‌ها به ترتیب در شهرک‌های صنعتی چرمشهر، شمس آباد و عباس آباد را از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست عنوان کرد و افزود: پس از جمع بندی موضوع مقرر شد شرکت شهرک‌های صنعتی تهران با استفاده از کلیه اهرم‌های در اختیار و هماهنگی و همکاری با شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی چرمشهر، شمس آباد و عباس آباد و واحدهای تولیدی و صنعتی مشمول، نسبت به رفع معضلات محیط زیستی ناشی از عدم مدیریت پسماندها ظرف مهلت سه ماه اقدام کند.

مزینانی با اشاره به اینکه گزارش عملکرد سایت دفن پسماندهای ویژه و صنعتی استان نیز در نشست امروز توسط سازمان همیاری شهرداری‌های استان و گروه پیشتازان محیط زیست آسیا ارائه شد، خاطر نشان کرد: در این خصوص مقرر شد بازدید از سایت دفن پسماندهای ویژه و صنعتی استان در اراضی هوشنگ آباد- عزیزآباد با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرمانداری ری، مدیران کل صنعت، معدن و تجارت، اداره حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری و سازمان همیاری شهرداری‌های استان، طی هفته آینده انجام شود.

وی ادامه داد: طرح درخواست‌های واگذاری اراضی مراکز دفن استان در کمیسیون مستند سازی نیز در کارگروه مطرح شد و بر همین اساس مقرر شد دفاتر شهری و امور شوراها و فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران، نماینده سازمان‌های مدیریت پسماند و شهرداری‌های مرتبط با مراکز دفن استان، مستندات موردنظر اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان را به منظور طرح درخواست‌های واگذاری اراضی مورد نظر در کمیسیون مستند سازی استان، ظرف مدت یک ماه آینده ارائه کرده به نحوی که کمیسیون استانی را طی کرده و موضوع به کمیسیون ملی ارجاع شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران تصریح کرد: همچنین مصوب شد طی هفته آینده، جلسه‌ای در استانداری تهران و با ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و حضور مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، تشکیل و مستندات و نحوه محاسبه خسارت اراضی آراد کوه و گود آبعلی، بررسی شده و عدد مورد توافق برای خسارت، مبنای تصمیم‌گیری کارگروه خواهد بود.

مزینانی خاطرنشان کرد: در صورت عدم حصول توافق، موضوع در کارگروه حل اختلاف فی مابین دستگاه‌های دولتی مطرح و ظرف مدت یک ماه، تعیین تکلیف می‌شود.

کد خبر 6084399

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
  • تخریب گسترده مساجد غزه، گواه جنگ دینی اسرائیل علیه اسلام + عکس
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران
  • شرکت طرح‌های مدیریت صنعتی به حوزه‌های جدید اقتصادی وارد می شوند
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • اولتیماتوم سازمان محیط زیست به شرکت‌های صنعتی تهران