Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی و چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حمید احمدیان دیلمی و یادواره شهدای عملیات بیت المقدس درسیاهکل برگزار می شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۴۸۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان + تصویر

یادواره‌ی ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان در مجتمع فولادویان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، این یادواره با حضور دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، نماینده مردم شریف شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ، مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان، فرمانداران شهرستانهای کبودرآهنگ، رزن و فامنین، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مدیران و کارگران استان نیز در این مراسم حضور داشتند.

استاندار همدان در این مراسم با بیان اینکه کارگران روح و ماهیت تولید هستند، گفت: باید دست تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران را که در این شرایط سخت به عنوان جهادگران عرصه تولید و صنعت در حال تلاش و تکاپو هستند، بوسید و قدردان زحمات آنها بود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با اعلام این مطلب که سال گذشته 118 درصد از تعهد اشتغال استان محقق شد افزود: زیرساخت‌های بسیار خوبی در شهرک‌های صنعتی، حوزه کشاورزی، خدمات و گردشگری استان ایجاد شده است.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: در سالی که مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری کردند، تولیدکنندگان مشارکت بسیار خوبی دارند و ما نیز شرایط متفاوت تولیدکنندگان را درک می‌کنیم به ویژه فعالان اقتصادی که در سطح استان منشا خیر و برکت هستند و در حوزه‌های مسئولیت‌های اجتماعی به خوبی ورود کرده‌اند.

مقام ارشد استان گفت: امسال با طراحی و برنامه ریزی، اهتمام دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردم با دستور رهبر معظم انقلاب تلاش می‌کنیم شعار سال را جامه‌ عمل بپوشانیم.

وی تصریح کرد: امروز امنیت، سربلندی و عزت ما مرهون تلاش، ایثارگری و ازخودگذشتگی شهداست که همه هستی خود را در راه خدا فدا کردند و بهترین و والاترین انسان‌های عصر ما بودند؛ عصری که تکرارشدنی نیست.

وعده صادق ساختار موازنه دفاعی دنیا را برهم زد

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی تصور می‌کرد با پشتیبانی ناتو، آمریکا، انگلیس و دیگر کشورها نفوذ ناپذیر است اما عملیات وعده صادق ساختار دفاعی در دنیا را بر هم زد.

استاندار همدان با بیان اینکه وعده صادق ترکیبی از تکنیک و استراتژی بود اعلام کرد: این عملیات بزرگ حیرت قدرت‌های نظامی جهان را برانگیخت به طوری که از گنبد آهنین کاری ساخته نبود و در عمل هیمنه غرب شکسته شد.

به گزارش تسنیم، در این مراسم همچنین از پوستر مستند روایت زندگی کارگر شهید «مجید سرابی» به کارگردانی «پگاه معصومی» رونمایی شد و از کارگران نمونه استانی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • برگزاری یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان + تصویر
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد