Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-16@22:38:56 GMT

هیئت اقتصادی آلمانی از شهر پرند بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۴۸۹۸۷۹

اکوفارس: هیئت اقتصادی آلمانی به منظور بررسی فرصتهای سرمایه گذاری در حوزه های انرژی و مدیریت پسماندها از شهر جدید پرند بازدید کردند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بازار نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۴۸۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس آلمانی: ایران علاقه‌ای به تنش‌زایی در منطقه ندارد

یک کارشناس آلمانی با تاکید بر اینکه ایران علاقه‌ای به تنش‌زایی در منطقه ندارد گفت که این کشور در حمله موشکی به سرزمین‌های اشغالی از پتانسیل بالای نظامی خود استفاده نکرده و محتاطانه عمل کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، کارلو ماسالا، کارشناس امنیتی دانشگاه ارتش آلمان در مونیخ، درباره حمله ایران به اسرائیل در گفتگویی اظهار داشت: ایران از تمام پتانسیل خود استفاده نکرده است.

وی در عین حال گفت که این یک حمله ساختگی نیست - اما ایران در حمله به اسرائیل نسبتا محتاط بود. به گفته وی چگونگی ادامه درگیری ها به رژیم صهیونیستی بستگی دارد.

ماسالا با تاکید بر اینکه ایران خواهان تشدید تنش ها نیست گفت که خطر آتش سوزی در این منطقه خیلی زیاد نیست. وی افزود: ایران به صراحت اعلام کرده است که موضوع را با این حمله تمام شده می‌داند.

وی تاکید کرد: علاوه بر این، ایران از تمام قدرت نظامی خود در این حمله استفاده نکرد. ماسالا گفت: ایران از پتانسیل هنگفت خود برای ایجاد خسارات گسترده در اسرائیل استفاده نکرده است. اگرچه این کشور با هواپیماهای بدون سرنشین زیادی حمله کرد، اما استفاده از آن بسیار محدود بود. اسرائیل همراه با متحدانش می توانست بسیاری از پهپادها را قبل از ورود به حریم هوایی اسرائیل سرنگون کند.

این کارشناس افزود: البته ایران می‌خواست ضربه‌ای بزند، اما از آن زرادخانه ای که این قدرت را دارد که تلفات غیرنظامی زیادی در سرزمین های اشغالی ایجاد کند استفاده نکرد.

وی گفت: ادامه درگیری، اکنون بستگی به این دارد که اسرائیل چگونه به این حمله واکنش نشان دهد و آیا تصمیم به انجام ضدحمله در خاک ایران می‌گیرد یا خیر. ماسالا گفت: چنین اقدامی در واقع گسترش درگیری در منطقه است.

به زعم ماسالا راه حل دیپلماتیک برای این بحران وجود ندارد و این حمله از طریق دیپلماتیک قابل حل نیست.

زیان میلیاردی اسرائیل از حمله دیشب ایرانضرورت انجام وظایف شورای امنیت در واکنش به سرپیچی‌های اسرائیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا برخی افراد نیمه‌شب از خواب می‌پرند؟
  • مبادرت باشگاه‌ها و مدارس والیبال جهت اخذ مجوز فعالیت الزامی است
  • ورود ۸۰ میلیون یورویی سرمایه‌گذار آلمانی برای مدیریت پسماند
  • خریدوفروش غیرقانونی امتیاز نهضت ملی مسکن با نرخ‌های نجومی
  • تمام اروپا دنبال یک ستاره ۲۰ ساله آلمانی
  • کشف ۱۲۰۰۰ قوطی اکتان بنزین آلمانی در شهرری
  • تمام اروپا دنبال یک ستاره 20 ساله آلمانی
  • کارشناس آلمانی: اسرائیل در معرض شکست در جنگ غزه است
  • کارشناس آلمانی: ایران علاقه‌ای به تنش‌زایی در منطقه ندارد
  • فعالان اقتصادی پیشگامان ورود به عصر جدید علم و فناوری