Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه حرمین‌الشریفین باید تحت نظر هیئتی متشکل از دولت‌های اسلامی اداره شود، گفت: عمله و اکره صهیونیست‌ها، لیاقت اداره حرمین‌الشریفین را ندارند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۵۰۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی

منابع رسانه‌ای امروز (سه‌شنبه) از شهادت و مجروح شدن ۸ شهروند لبنانی در جریان حمله رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در جنوب این کشور خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه المیادین در این باره اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک خانه را در شهرک حانین در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

بر پایه این گزارش این حمله منجر به شهادت ۲ زن لبنانی شد.

المیادین همچنین از زخمی شدن ۶ شهروند لبنانی در این حمله خبر داد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز برای تلافی این حملات غیرنظامیان را در شهرک‌ها و روستا‌های جنوب لبنان هدف قرار می‌دهد.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

دیگر خبرها

  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • حزب‌الله هنوز توانمندی‌های پیشرفته خود را آشکار نکرده است
  • اذعان رسانه‌های عبری: حزب‌ الله لبنان دست برتر را در جبهه شمالی دارد
  • اذعان رسانه‌های عبری: حزب‌الله دست برتر را در جبهه شمالی دارد
  • عملیات‌های جدید حزب الله علیه رژیم صهیونیستی
  • اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در البرز
  • به اسرائیل افسار بزنید