Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: از فردا مجلس دهم کار خود را آغاز می‌کند و کارکرد خود را کلید می‌زند. این کلید باید قفل مشکلات بسیاری ازجمله مشکلات معیشتی مردم را باز کند...مشکلات کشور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۵۰۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار

سالن ورزشی شهدای انار مرز در آئینی با حضور علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، کمال رستمعلی فرماندار شهرستان جویبار، قبادی شهردار ساری، اتقایی رئیس ورزش و جوانان جویبار و جمعی دیگر از مسئولان، سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز به بهره برداری رسید.

رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در آئین بهره برداری از این سالن ورزشی، گفت: اگر کار رنگ خدایی داشته باشد نتایج خوبی به همراه خواهد داشت و همکاری و همت اهالی روستا نیز در سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه تاثیر گذار بود.

او افزود: با توجه به اینکه در ساخت و تکمیل پروژه‌های ورزشی از مردم هم کمک گرفته ایم و شاهد مشارکت مردم بودیم، به نوعی شعار امسال مقام معظم رهبری که جهش تولید با مشارکت مردمی است را قبل از سال شروع کرده ایم.

رجبی گفت: ورزش محل انسان سازی است و باید در حفظ و نگهداری اماکن ورزشی و توجه به بهره وری و استفاده صحیح تلاش کنیم.

او با بیان اینکه به مردم بدهکاریم، افزود: جویبار شهرستان ویژه ورزش است و امیدواریم با اعتبارات جدید همه‌ی پروژه‌های ورزشی این شهرستان تکمیل شود.

کمال رستمعلی فرماندار جویبار در این مراسم با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزشی، گفت: از زمان روی کار آمدن رجبی اتفاقات خوبی در ورزش جویبار روی داد و پاسخگویی و اهتمام به برآورده شدن نیازمندی‌های جامعه ورزش و جوانان از سوی دستگاه ورزش و جوانان قابل تقدیر و تشکر است.

او ضمن اشاره به اهمیت ورزش برای کسب افتخارات ملی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان ورزشی را انتظار مردم منطقه دانست و بر تخصیص اعتبارات مناسب ورزشی تاکید کرد.

عملیات ساخت سالن ورزشی روستای انارمرز جویبار از سال ۱۳۸۸ آغاز شد.

این سالن ورزشی در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر مربع و با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • قالیباف: مقاومت مردم غزه تکلیف ما را سنگین‌تر کرده است / هنیه: طوفان الاقصی آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی خواهد بود
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • نماینده اصفهان: اگر برای فرونشست چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • تولید مردم محور کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است
  • برای تحقق شعار سال ،مجلس وظیفه سنگین برای حل مشکل بروکراسی اداری دارد
  • مشارکت مردم در مقوله تولید، رمز عبور از چالش‌های اقتصادی است
  • جهش تولید با مشارکت مردم نویدبخش گشایش در امور است
  • مردمی‌سازی در عرصه اقتصاد مشکلات را حل می‌کند
  • نماینده مجلس: کلید جهش تولید عمل به سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی است