Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرق نوشت:بارها درباره تخلف‌های شهرداری‌ها صحبت کرده‌ایم و این‌بار اعتراض‌های گسترده چند مسئول مستقیم با موضوع شهرسازی در شهر مشهد، جزئیات برخی تخلفات را در این شهر آشکار کرده است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۵۱۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان در امر مدرسه‌سازی از محل مولدسازی

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری صبح دوشنبه در جمع مجمع خیرین خراسان رضوی اظهار کرد: خدا را شاکریم که مانند شما خیرین را در کنار خود داریم و باید این را قدر بدانیم و بهترین مقام و ماندگارترین مقام همین است. شما خیرین علاوه بر اینکه خودتان نقش مهمی در انجام کار خیر دارید، دیگران را نیز به این سمت تشویق و ترغیب می‌کنید که این امر بسیار ارزشمند است.

فرماندار مشهد افزود: در گذشته نیز در زمینه ساخت مدارس خیرساز اقداماتی صورت می‌گرفت، اما امروز شاهد حضور پرشور و قاطع شما در این امر هستیم.

وی بیان کرد: در حوزه مدرسه سازی با یک مشکل اساسی روبرو هستیم که اگر شما با جدیت و قاطعیت در این مسیر گام بردارید، قول می‌دهم این مشکل حل شود و تا پایان سال جاری دیگر نیازی به ساخت مدارس جدید در سطح شهر مشهد نباشیم البته این امر مستلزم همت و تلاش خیرین است.

داوری بیان کرد: امسال تنها پنج هزار میلیارد تومان برای مدرسه‌سازی از محل مولدسازی تخصیص یافته است؛ پنج هزار میلیارد تومان مبلغ قابل‌توجهی است. تفاوت این پول با اعتبارات قبلی که در مورد آنها صحبت می‌کردیم در این است که اکنون این پول در دسترس است و اگر تا این زمان هزینه نشود، ارزش آن به مرور زمان کاهش خواهد یافت. بنابراین از شما تقاضا داریم که در این امر مشارکت مستقیم داشته باشید.

فرماندار مشهد با بیان اینکه مدارس خیرساز هم زودتر، بهتر و ارزان‌تر از مدارس دولتی ساخته می‌شوند، تصریح کرد: آموزش و پرورش نیز از این موضوع استقبال می‌کند و باری از دوش آموزش و پرورش برداشته می‌شود.

وی گفت: در برخی از مکان‌ها مدرسه ساخته شده که موقعیت مناسبی ندارند. باید در جایی مدرسه ساخته شود که بعدها از آن بهره‌برداری شود لذا در این زمینه خیرین مدرسه‌ساز می‌توانند ما را یاری کنند.

داوری ادامه داد: ما نباید منبع خیرین را نادیده بگیریم، حتی یک تومان از کمک‌های خیرین هم ارزش دارد. اگر خیرین در ساخت هر مدرسه فقط یک تومان هم نقش داشته باشند، این امر باعث می‌شود که پیگیر کار باشند و مطالبه‌گری کنند. لذا اگر پول هم داشته باشیم، سهم خیرین، حتی اگر هزار تومان باشد، باید در ساخت مدرسه لحاظ شود.

فرماندار مشهد ادامه داد: امیدوارم با همت شما، امسال نقشه راهی را تدوین کنیم که در شش ماهه اول سال ۱۴۰۴ دیگر مشهد نیازی به مدرسه جدید نداشته باشد.

وی افزود: امسال تخصیص مدارس را صد در صد در اولویت قرار دادیم، کارمان خیلی جلو افتاده است. لذا سه‌شنبه‌ها (هر سه‌شنبه افتتاح یک مدرسه) کار خوبی است و باید ادامه پیدا کند و نباید بگذاریم تعطیل شود.

داوری با بیان اینکه این هفته سه‌شنبه با حضور استاندار خراسان رضوی افتتاح مدرسه داریم، گفت: اگر فشار این سه‌شنبه‌ها نبود، شاید بسیاری از پروژه‌ها هنوز افتتاح نمی‌شد.

فرماندار مشهد گفت: در بحث مدرسه‌سازی، به خصوص مدرسه خیرساز، نباید هیچ مانع و دغدغه‌ای وجود داشته باشد و اگر هست، بیان کنید تا آن مانع را برطرف کنیم. قبلاً اگر زمین را خیرین می‌گرفتند، خودشان باید همه کارهای آماده سازی و مقدمات زمین را می‌کردند اما امروز ما همه کارها و مسائل پیش روی آن را برطرف می‌کنیم.

گفتنی است؛ در پایان اعضای مجمع خیرین خراسان رضوی از تلاش‌های فرماندار مشهد قدردانی به عمل آوردند.

کد خبر 6078465

دیگر خبرها

  • رونمایی از دیوارنگاره وعده صادق در میدان شهدای مشهد
  • ثبت‌نام اولیه دوچرخه‌های اشتراکی بایدو، رایگان شد
  • عملکرد شهرداری مشهد در حوزه پیشگیری از اعتیاد کم‌نظیر است
  • مردم خواهان نقش‌آفرینی در حوزه آسیب‌های اجتماعی هستند
  • رونمایی از دیوارنگاره «وعده صادق» در میدان شهدا مشهد
  • مترو مشهد مقدس باید پیوست زیارت داشته باشد
  • اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان به مدرسه‌سازی از محل مولدسازی
  • اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان در امر مدرسه‌سازی از محل مولدسازی
  • مردمی‌سازی نظارت بر فضاهای تبلیغاتی کشور کلید می‌خورد
  • امسال ۴۰ دوربین کنترل ترافیک در مشهد نصب می‌شود