Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا-محققان دانشگاه های شیراز و علوم پزشکی شهید بهشتی تهران یک نوع نانوکاتالیست مغناطیسی با کارایی بالا جهت تولید یک ترکیب شیمیایی پرکاربرد معرفی کرده‌اند. این نانوکاتالیست آزمایشگاهی را می‌توان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۵۱۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول ساختاری در فرایند حمل‌ و نقل کالا در استان یزد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد، محمد رستگاری عنوان کرد: هوشمند سازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل‌ونقل کالا یکی از سیاست‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد است که طی سال‌های اخیر این مهم در شهرستان‌های ابرکوه، مروست، بافق و معادن متمرکز بخش ندوشن اجرا، مراحل آزمون‌وخطا را پشت سر گذاشته و پس از تست‌های اولیه به تکامل مطلوب رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد افزود: با توجه به حواشی متعدد حاکم بر ساختار حمل‌ونقل محمولات کاشی و سرامیک، برنامه‌ریزی‌های مختلف برای اجرای این طرح در صنایع نامبرده نیز در دستور کار مجموعه راهداری قرار گرفت که پس از انجام هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی مرتبط، تشکل‌های صنفی و واحدهای تولیدی، طرح ساختاری اعلام بار مجازی از تاریخ ۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری در رابطه با حمل محمولات کاشی و سرامیک سراسر استان پیاده‌سازی شد.

رستگاری با بیان اینکه در اولین روز اجرا بیش از هزار و ۱۰۰ بارنامه برای محمولات کاشی و سرامیک استان مبتنی بر سامانه هوشمند صادر شد، بیان کرد: همزمان با آغاز اجرای این طرح، تمامی فعالان حوزه حمل‌ونقل و شرکت نرم‌افزاری سازنده و کنترل کننده این سامانه نیز آماده‌باش بودند تا در صورت وجود هرگونه نقص و ایجاد اختلال، به سرعت مشکل را برطرف نمایند که خوشبختانه هیچ‌گونه مشکلی گزارش نشد.

وی ضمن تشکر از شرکت واحدهای تولیدی، تشکل‌های صنفی حمل‌ونقل به‌ویژه انجمن و کانون رانندگان استان، شرکت‌های حمل‌ونقل، تصریح کرد: شفافیت، عدالت محوری و چابک سازی در فرآیند حمل‌ونقل از جمله مزایای طرح هوشمند سازی و مجازی‌سازی است که در حوزه حمل‌ونقل استان بروز کرده و منشأ برکات بسیاری خواهد شد.

رستگاری از پیاده‌سازی ساختار مجازی در فرایند حمل‌ونقل در صنایع کاشی و سرامیک به عنوان یک تحول بزرگ یاد کرد و گفت: مهم‌ترین دستاورد طرح نامبرده که پس از دو سال برنامه‌ریزی و کار کارشناسی قابلیت اجرا یافت، برقراری عدالت بین رانندگان و رضایت کامل آنان، سهولت و چابک سازی در امر حمل‌ونقل برای همه ارکان فعال در این حوزه است.

کد خبر 6093282

دیگر خبرها

  • دنیای فیزیک در آستانه یافتن تک‌قطبی‌های مغناطیسی؟
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)
  • تحول ساختاری در فرایند حمل‌ و نقل کالا در استان یزد
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • (تصاویر) رولکس؛ نسخه «چه کسی اهمیت می‌دهد»
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • کشف داروی جدید برای درمان بیماری MS (فیلم)