Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اعلام کرد: جذب نیروی طرحی به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز امور توانبخشی در مدارس استثنایی، براساس جز(۷) بند (ز).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.estekhtam.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «استخدام» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۵۲۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آغاز فعالیت پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ خبر داد.

روح‌الله خزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه نوبت‌گیری سنجش بدو ورود به دبستان و کودکستان از ابتدای فروردین سال جاری آغاز شده است، اظهار کرد: والدین می‌توانند متناسب با نوبت اخذ شده از چهاردهم فروردین جهت انجام سنجش بدو ورود نوآموزان اقدام کنند، روند فرایند نوبت‌دهی و سنجش بدو ورود تا سی‌ویکم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی درباره فعالیت ۳۷ پایگاه سنجش نوآموزان در نواحی و مناطق استان، افزود: بر اساس طرح جدید سنجش سلامت نوآموزان، لازم است تمام خانواده‌هایی که فرزند آن‌ها در مهرماه سال ۱۴۰۳ وارد پایه اول می‌شود، با مراجعه به سایت مورد نظر تا پایان مهلت مقرر نسبت به دریافت نوبت اقدام کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: سامانه نوبت‌گیری برنامه ملی سنجش بدو ورود به دبستان و کودکستان در سال ۱۴۰۳ باز شده است و والدین می‌توانند با مراجعه به سایت my.medu.ir برای نوبت‌گیری اقدام کنند.

خزایی با بیان اینکه خانواده‌ها نوبت‌گیری نوآموزان را به‌روزهای پایانی موعد مقرر موکول نکنند، تصریح کرد: در سطح استان اصفهان ۳۷ پایگاه فعال سنجش بدو ورود در نظر گرفته شده است که جهت سهولت و تسریع فرایند سنجش حدود ۶ پایگاه شیفت عصر را هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی پیرامون اینکه پیش‌بینی‌ها از جامعه آماری که برای نوبت‌گیری سنجش بدو ورود به دبستان اقدام می‌کنند بین ۳۵ تا ۴۰ هزار نوآموز استان اصفهان بدو ورود به دبستان و کودکستان است، تأکید کرد: در تلاش هستیم که فرایند نوبت‌گیری و ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایگاه‌های سنجش سلامت سطح استان تا سی‌ویکم اردیبهشت ۱۴۰۳ به اتمام برسد و از خانواده‌ها درخواست می‌کنیم در این روزها نسبت به فرایند سنجش سلامت فرزندان خود اقدام کنند و روند آن را به روزهای پایانی آخر ماه موکول نکنند، چراکه ممکن است با چالش و ترافیک نوبت، مواجه شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: متولدین اول مهر ۱۳۹۶ تا اول مهر ۱۳۹۷ که در سال ۱۴۰۴ وارد پایه اول دبستان می‌شوند باید در برنامه سنجش بدو ورود شرکت کنند در غیر این صورت امکان ثبت‌نام در پایه اول را نخواهند داشت.

خزایی با اشاره به اینکه برای هر نوآموز تنها یک‌بار امکان اخذ نوبت وجود دارد و والدین موظف هستند در تاریخ و زمان مقرر در محل پایگاه حاضر باشند ادامه داد: فرایند دریافت نوبت به شیوه‌ای ساده و آسان طراحی شده تا خانواده‌ها بتوانند بدون نیاز به مراجعه به کافی‌نت، این کار را از منزل با موبایل یا لب‌تاپ انجام دهند و هزینه آن را نیز به صورت برخط از درگاه اینترنتی my.medu.ir پرداخت کنند. امکان دریافت نوبت و پرداخت هزینه‌ها به صورت اینترنتی نیز میسر بوده که سبب کاهش بسیاری از مشکلات و چالش‌های گذشته شده است.

وی افزود: هزینه سنجش بدو ورود به دبستان و کودکستان ۶۰ هزار تومان است که به صورت سامانه‌ای دریافت می‌شود و هیچ‌گونه وجه نقدی در پایگاه‌ها دریافت نخواهد شد. اگر خانواده‌ای در تاریخ مشخص شده به پایگاه‌های مربوطه مراجعه نکند، مشمول پرداخت جریمه (واریز مجدد ۶۰ هزار تومانی) سنجش سلامت نوآموز خود می‌شود و باید منتظر نوبت‌دهی جدید توسط مدیر مدرسه باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: همراه داشتن شناسنامه والدین و دانش‌آموز، کارت واکسیناسیون، معرفی‌نامه از مدرسه و یک قطعه عکس برای انجام مراحل سنجش در پایگاه‌ها لازم است، تنها هزینه آن به صورت برخط از درگاه اینترنتی my.medu.ir قابل پرداخت خواهد بود و خانواده‌ها به هیچ‌وجه مبلغ مورد نظر را به مراکز تحویل نمی‌دهند.

کد خبر 739577

دیگر خبرها

  • در سال جدید چه استخدام‌هایی خواهیم داشت؟
  • جزئیات تازه درباره استخدام در سال ۱۴۰۳ /کدام وزارتخانه بیشترین استخدام را دارد؟
  • جزئیات تازه درباره استخدام در سال ۱۴۰۳ | بیشترین استخدام‌ها در این ۲ وزارتخانه خواهد بود
  • بیشترین استخدام‌ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت خواهد بود
  • احداث چمن مصنوعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم با کلنگ زنی ۱۰ چمن ورزشی
  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
  • اسکان بیش از ۳۲۰ هزار مسافر نوروزی در مراکز آموزشی اصفهان
  • اسکان مسافران نوروزی در مدارس کردستان از مرز ۱۵ هزار نفر گذشت
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • آموزش و پرورش می‌تواند مشارکت مردمی را در تحقق شعار سال محقق کند