Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور بین الملل بنیاد سعدی، با رییس موسسه گوته در کشور آلمان دیدار کرد و راهکارهای تعامل و همکاری در حوزه آموزش و گسترش زبان فارسی را مورد بررسی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۵۴۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی

حقیقی گفت: جامعه هدف بنیاد و مردم با مراجعه به سامانه به راحتی میتوانند گزارش خود را ثبت و کد رهگیری یا کد پیگیری دریافت کنند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «سعید حقیقی» مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص سامانه سوت‌زنی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: در راستای توسعه شفافیت، سامانه سوت زنی در بنیاد شهید و امور ایثارگران راه‌اندازی شده که در واحد‌های مختلف بنیاد اگر هر شهروندی خطا یا فسادی را مشاهده کرد، بتواند در سامانه گزارش داده و اسناد و مدارک خود را بارگذاری کنید که قطعا با راه اندازی این سامانه رسیدگی به مفاسد سریع‌تر اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: رعایت عدالت و مبارزه با فساد را در بیانیه گام دوم انقلاب شاهد هستیم که مقام معظم رهبری تاکید داشته‌اند در مبارزه با فساد پیشگیری مقدم بر درمان است و همچنین تاکیدات رئیس جمهور، معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز بر مقابله با فساد و پیشگیری از بروز آن مکررا مطرح شده است؛ بنابراین پیشگیری از فساد با اصلاح قوانین، هشدار به موقع، آموزش و اطلاع مردم از حقوق خویش در چارچوب وظایف مربوطه به هر سازمانی در برنامه‌های سوت‌زنی گنجانده شده است. 

افزایش حقوق ایثارگران در سال 1403 چقدر خواهد بود؟

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران جزو اولین نهاد‌هایی بود که بعد از ابلاغ قانون حمایت از گزارشگران فساد یا فعالان حوزه سوت زنی بستر زیر ساختی را برای اجرای این قانون آماده کرد و سامانه در اسفند 1402 رونمایی شد. در این سامانه فضایی برای گزارش‌گیری و ثبت موارد فساد ایجاد شده که جامعه هدف بنیاد و مردم با مراجعه به سایت به راحتی میتوانند گزارش خود را ثبت و کد رهگیری یا کد پیگیری دریافت کنند.

وی اضافه کرد: در قانون حمایت از گزارشگران فساد، فعالانی که در فضای اداری مراجعه می‌کنند اگر فساد‌ها را معرفی کنند بعد از بررسی مواردی که مستند شده‌اند، در صورت صحت موضوع و مدارک بارگذاری شده، سوت زن یا گزارشگر فساد مورد حمایت مادی و معنوی دستگاه‌های قضایی و اداری خواهند گرفت.

حقیقی در پایان گفت: از آغاز فعالیت سامانه سوت زنی بنیاد شهید و امور ایثارگران، تاکنون مواردی از گزارش مردمی از استان‌های مختلف ثبت شده که مورد بررسی و اقدام لازم قرار می‌گیرد. برای ورود به سامانه سوت‌زنی بنیاد شهید و امور ایثارگران اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی
  • در دیدار آقای مدیر با آهنگساز پیشکسوت چه گذشت؟
  • از تفتیش عقاید تا روایت شیطان از گوته | چرا هایدگر مدافع هیتلر بود؟
  • قطر خواستار کاهش تنش در منطقه شد
  • معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد/ سیدعلی موسوی‌زاده کیست؟ + سوابق
  • حمله علیه اماکن دیپلماتیک را نقض آشکار قوانین بین‌الملل است
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور ‏‏بین‌الملل کانون شد
  • انعقاد ۲۲ هزار قرارداد بانکی در نهضت ملی مسکن خراسان رضوی