Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@13:52:22 GMT

توقیف یک قبضه اسلحه به همراه مقداری فشنگ در اردستان

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۵۴۶۴۷۸

همچنین ۴قطعه کبوتر و ۳ قطعه کپک و مقداری گوشت قوچ و یا کل وحشی از منزل فرد متخلف کشف و ضبط گردید..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۵۴۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۲ تن و ۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر از ابتدایی سال تاکنون در استان خبر داد.

سردار الهی امروز نوزدهم اردیبهشت در جمع خبرنگاران بیان کرد: برنامه‌ریزی، هماهنگی، نظارت و برخورد با تهیه و توزیع مواد مخدر یکی از مهم‌ترین وظایف پلیس بوده که این فرماندهی این موضوع را به‌صورت ویژه از ابتدای سال تاکنون در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان این‌که در این مدت ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شده است، افزود: از قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر ۲ هزار و ۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه با اشاره به این‌که در این مدت ۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شده است، گفت: در این راستا ۴۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین نیز توقیف شد.

وی از کشف ۷۹۰ قبضه سلاح شکاری و ۴۴۴ قبضه سلاح جنگی از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: در این مدت تعداد ۵ باند قاچاق سلاح منهدم و از آنان  ۱۴۱ قبضه سلاح جنگی و ۲ قبضه سلاح شکاری کشف و ۹ نفر در این رابطه دستگیر و ۵ دستگاه خودرو از آنان نیز توقیف شد.

 فرمانده انتظامی استان لرستان از مردم خواست در صورت هرگونه اطلاعات در خصوص عرضه و فروش مواد مخدر و سلاح و مهمات مراتب را  به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

سردار الهی در پایان با تأکید بر این موضوع که برای ریشه‌کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است، گفت: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی به‌ویژه سوداگران مرگ با جدیت برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد که جامعه از سوی این افراد ناامن شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مجتبی مطهری: اخلاق مقداری در جامعه ما افت کرده است/ مسعود ادیب: هم‌نسل‌های من از شهید مطهری دین‌داری و مسلمانی خود را آموختند/ ابوالقاسم فنایی: شهید مطهری سعی کردند از جاودانگی اخلاق دفاع کنند
  • دستگیری ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان
  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • ۱۶۹۰ واحد مسکونی اردستان در حال ساخت است
  • کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در مشهد
  • وحدانی: هزینه هنگفتی کردیم تا شمشیربازی مدال المپیک بگیرد/ نتایج بدی در سئول نگرفتیم
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان