Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام خمینی(ره) فقیه جامع الشرایط وعارف است اما یک شخص نابغه ای است کسی که یک روز هم در مراکز نظامی دوره ای ندیده است وتحصیل آکادمیک نداشته است واین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۵۴۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز ملی هنرهای نمایشی فرصتی برای آسیب‌شناسی باشد

ایسنا/خوزستان عضو کانون منتقدان تئاتر ایران معتقد است: روز ملی هنرهای نمایشی و روز جهانی تئاتر را باید به عنوان فرصت برای آسیب‌شناسی دقیق و عالمانه و عاری از هرگونه تعصب کاذب غنیمت دانست.

رضا کیانی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: هنرهای نمایشی و تئاتر در ایران می‌تواند بهانه‌ای برای توجه جدی به بحث، گفت‌وگو، تعاملات و افزایش قدرت نقد، کنشگری و پژوهش در سطح جامعه و حتی در سطح جهان باشد.

وی ادامه داد: زیرا ما آثار جهان‌شمولی داریم که محور و جان‌مایه آن‌ها انسان است. از این رو، این آثار برای تمامی عصرها و نسل‌ها حرف برای گفتن دارند.

او با بیان این‌که خانواده تئاتر و هنرهای نمایشی باید بیش از پیش در بین خودشان تعامل را برای رفع مشکلات ارج بنهند، افزود: چه نیکوست که حرکت‌های صنفی در فضای تئاتر و هنرهای نمایشی بیش از پیش تقویت شود.

این کارگردان تئاتر با تاکید بر این‌که شایسته است سیاست جشنواره‌محوری کمرنگ‌تر شود، متذکر شد: بهتر است که از سیاست جشنواره‌محوری فاصله بگیریم و هر چه بیش‌تر به تقویت روند اجراهای عمومی به خصوص در شهرستان‌ها نگاه جدی‌تری داشته باشیم، تماشاخانه‌های خصوصی ایجاد و به معضلات و مشکلات تئاتر واقع‌بینانه نگاه کنیم.

کیانی هم چنین با تاکید بر این‌که باید به بحث ترجمه و دراماتورژی نیز نگاهی پویا و روزآمد داشت، گفت: اجرای کارهای فاخر جهان در سطح شهرستان‌ها فرصت بسیار خوبی است و هم چنین نقد و تحلیل و بررسی پیرامون آن‌ها نیز باید به صورت جدی دنبال شود.

عضو کانون منتقدان تئاتر ایران با بیان اینکه چشم‌انداز اساسی توسعه هنرهای نمایشی و تئاتر است، اظهار کرد: روز جهانی تئاتر را باید مبدل کنیم به جلا بخشیدن به محبت، همدلی، همراهی و هم‌افزایی. البته بی‌تردید اختلاف دیدگاه و سلیقه در هر خانواده‌ای وجود دارد اما چشم‌انداز را نباید فراموش کرد.

وی با بیان این‌که بحث آموزش و پژوهش باید به طور روزآمد دنبال شود گفت: ارتباط فضای هنری و فضای دانشگاهی با سازمان‌های مردم‌نهاد و رسانه‌ها در پویایی و جهش هنرهای نمایشی می‌تواند تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نباید از وجه رسانه‌ای شعر غفلت کنیم
  • محفل بزرگ قرآنی «امام حسنی ها» نوعی جهاد تبیین بود
  • برگزاری ضیافت اندیشه در کوهدشت
  • روز ملی هنرهای نمایشی فرصتی برای آسیب‌شناسی باشد
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • شکوفه اندیشیدن در سرزمین خودروسازی
  • جزئیات تازه از پرونده زمین خواری ازگل
  • اهمیت تحقق شعار سال نیازمند تبیین است
  • ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل ترکمنستان؛ اندیشه‌های قلعه‌نویی برای صعود
  • ترجمه و تبیین آیه ۳۶ سوره نحل