Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-26@11:17:58 GMT

لوکیشن فیلم اینتر استلار کجااست؟

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۵۵۵۲۳۹

این‌بار با معرفی فیلم اینتر استلار (Interstellar) در قسمتی دیگر از بخش لوکیشن فیلم با شما هستیم. ما در این بخش برای شما مکان‌های فیلمبرداری بهترین فیلم‌های جهان را معرفی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۵۵۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!

به گزارش "ورزش سه"، میلان شنبه شب در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا باید در ورزشگاه خانگی یوونتوس برابر این تیم به میدان برود و بازی نسبتا دشواری را برابر این حریف قدیمی پیش رو خواهد داشت.

عملکرد نه چندان خوب روسونری در رقابت‌های این فصل باعث شده است که انتقادهای بسیاری از کادر فنی و بازیکنان این تیم مطرح شود و شرایط پس از مسجل شدن قهرمانی اینتر با کسب پیروزی برابر این تیم در دربی شهر میلان در هفته‌ای که گذشت برای آنها بسیار سخت‌تر شده است.

پیولی دقایقی قبل در نشست خبری پیش از بازی برابر یوونتوس حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران درباره این بازی و شرایط تیمش پاسخ داد.

سرمربی میلان با اشاره به فشردگی برنامه تیمش در ماه آوریل گفت:«شرایط قطعا باید همینطور باشد و اهمیت این بازی برای ما بسیار زیاد است که متاسفانه به دلیل نتایج نه چندان خوب اخیر بیشتر هم شده است. تمرکز ما باید روی این باشد که بتوانیم فصل را در جایگاه دوم به پایان ببریم. حالا ۱۰ روز سخت را در پیش داریم.

ما نمی‌توانیم با وجود ناراحتی‌ای که از آن رنج می‌بریم و ناامیدی‌ای که به هواداران‌مان دادیم متوقف شویم. بنابراین، باید اشتیاق خودمان را برای بازسازی نشان دهیم و منسجم بمانیم و ثابت کنیم که انگیزه بسیاری برای دیدارهایی که تا پایان فصل باقی مانده است داریم. ما از این شرایط رنج می‌بریم اما وظیفه‌ای داریم که باید به آن عمل کنیم.»

او درباره شرایط تیمش برابر یوونتوس اضافه کرد:«ما باید بجنگیم و با تمام وجود بازی کنیم، طوری که انگار آخرین دیداری است که به میدان می‌رویم. باید متمرکز و مصمم باشیم. می‌خواهیم از جایگاه دومی که در آن قرار داریم دفاع کنیم.»

پیولی درباره قدرت اینتر اظهار داشت:«ما با تمام وجود جنگیدیم اما نتوانستیم همیشه تمام توانایی و کیفیت تیم را در زمین نشان دهیم. اینتر قدرتمندترین تیم لیگ را در چهار سال اخیر در اختیار داشته و تنها دو قهرمانی به دست آورده است. ما هرگز تیمی به این قدرتمندی نداشتیم و یک قهرمانی به دست آوردیم اما با تمام وجود بازی کردیم حتی با اینکه نتوانستیم سطح بازی‌مان را بالا ببریم. می‌خواهیم در این بازی‌های باقیمانده نشان دهیم که چه کسی هستیم، می‌خواهیم نشان دهیم که میلان هستیم.»

این مربی ایتالیایی درباره نقش زلاتان ابراهیموویچ در این تیم گفت:«زلاتان دیروز و روز پیش از آن در کنار ما بود. او همیشه به ما نزدیک است و از ما حمایت می‌کند تا به لحظات ناخوشایند غلبه کنیم. ما کنار هم هستیم و با هم سعی می‌کنیم از این روزهای سخت عبور کنیم.»

پیولی درباره غیبتش در نشست خبری پس از شکست برابر اینتر مدعی شد:«من نبودم که خواستم در نشست خبری حضور پیدا نکنم، بلکه این تصمیم مدیریت باشگاه بود. من همیشه مسئولیت‌هایم را در نظر می‌گیرم، در غیر این صورت تا پایان فصل ساکت می‌ماندم.»

دیگر خبرها

  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • زیباترین بهار تهران را در این لوکیشن‌ها ببینید
  • رقص و شادمانی بازیکنان اینتر پس از قهرمانی در سری آ / فیلم
  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • قهرمانی اینتر در سری آ؛ مسیر نراتزوری در راه کسب ستاره دوم / فیلم
  • چشمک ستاره دوم به آبی‌ها
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • اینزاگی با تماس‌ها از لیگ برتر بمباران شده است!
  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • اینتر کهکشانی؛ ستاره ای جدید در آسمان / فیلم