Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات یعنی توجه به رأی اکثریت جامعه که مردم باید رأی بدهند. اگر وضع عمومی همین‌گونه باشد و مردم را داشته باشیم که داریم، به‌نظرم نتیجه (انتخابات 96) روشن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۵۵۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالله سیدران نویسنده بوسنیایی درگذشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، عبدالله سیدران نویسنده بوسنیایی که برای فیلمنامه «وقتی بابا رفته بود ماموریت» امیر کوستوریتسا تحسین شده است، در ۷۹ سالگی از دنیا رفت.

این شاعر بوسنیایی که نویسنده فیلمنامه فیلم برنده جشنواره کن توسط امیر کوستوریتسا، کارگردان صرب، بود و میراث غنی فرهنگی از بینش انتقادی خود درباره بالکان به جا گذاشته، در سارایوو درگذشت.

سیدران نویسنده فیلمنامه «وقتی بابا رفته بود ماموریت» کوستوریتسا بود که سال ۱۹۸۵ جایزه نخل طلای کن را دریافت کرد. او همچنین در نوشتن فیلمنامه فیلم «دالی بل را یادت می‌آید؟» کوستوریتسا در سال ۱۹۸۱ با وی همکاری کرد.

این نویسنده که سال ۱۹۴۴ در سارایوو به دنیا آمد، انتشار آثار ادبی، به ویژه شعر، را در دهه ۱۹۶۰ آغاز کرد. او منتقد صریح نیروهایی بود که بارها موجب متلاشی شدن بالکان از جمله زادگاهش سارایوو بودند. وی در مصاحبه با یک ایستگاه تلویزیونی محلی در سال ۲۰۱۱ گفت: آزار و اذیت در خطوط سیاسی در یک نسل به نسل‌های بعدی منتقل می‌شود. این نفرین بالکان است، نفرین سرنوشت ما که اینجا گذشته محبوب‌تر از حال است.

بنیامینا کاریچ، شهردار سارایوو، در ادای احترام به سیدارن نوشت: ما شما را برای همیشه به خاطر شهادتتان در مورد زیبایی، روح و غرور بوسنیایی، در مورد ارزش‌هایی که انسان را انسان می‌سازد، به یاد خواهیم آورد.

سیدران سال پیش به دلیل مشکلات جدی سلامتی از حضور در مجامع عمومی خودداری و فقط گاه از طریق رسانه‌های اجتماعی با مردم ارتباط برقرار کرد. وی عضو آکادمی علوم و هنر بوسنی بود و جوایز ادبی ملی و بین المللی را در کارنامه داشت که جایزه آزادی مرکز پن فرانسه برای کتاب شعر «تابوت سارایوو» از جمله آن‌ها بود.

کد خبر 6063500

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب کاظم صدیقی درباره دیدار یک روحانی با عیسی و مریم در مشهد!
  • عبدالله سیدران از دنیا رفت
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • عبدالله سیدران نویسنده بوسنیایی درگذشت
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • ماجرای هشدار برای کبرا۱۱ و حرکت‌های عجیب بهمن هاشمی
  • سمنان جزو پنج استان با کمترین تصادفات منجر به فوت در نوروز است
  • افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟
  • شکست پروژه تندروها علیه روحانی در سال ۱۴۰۲ /سالی سخت تر از دوران ریاست جمهوری!
  • تخلفات صنفی در بازار استان سمنان ۸ درصد کاهش یافت