Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین مسابقات هندبال ساحلی بزرگسالان منطقه شمال کشور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۵۷۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی گفت: باید دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز تکمیل شود. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت‌الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده در جریان بازدید از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی و میزان توسعه عملیات اجرایی و نحوه همکاری دستگاه های ناظر و مجری این طرح( آب منطقه ای و شهرداری) طرح دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد اظهار داشت: با توجه به پیشرفت فیزیکی حدود 60 درصدی این پروژه  ان‌شاءالله فاز اول اجرای این پروژه تا پایان فصل پاییز امسال اتمام و به بهره برداری برسد. 

 

.

 

وی افزود: به نظر می‌رسد اجرای این پروژه بتواند از آثار مخرب ناشی از طغیان مسیل در مواقع بروز بارندگی های شدید و متعاقبا پیشگیری از ورود سیلاب و ایراد خسارات به منازل مسکونی و تخریب سازه جلوگیری کند.

سیلاب در منطقه جوادیه بجنورد به دلیل اختلاف سطح کال این منطقه با مکان مسکونی همیشه موجب بروز مشکلاتی در زندگی مردم در فصل بهار می‌شود.

سال گذشته سه بار وقوع سیلاب در این منطقه موجب ایجاد خسارات زیادی برای زندگی شهروندان و تخریب بخشی از اموال و اسباب زندگی آنان شد و همین موضوع باعث شده که دستگاه‌متولی برای حل اساسی این مشکل گام بردارند.

در اجرای طرح دیوار ساحلی کال این منطقه٬ شهرداری بجنورد در کنار شرکت آب منطقه‌ای استان در حال فعالیت هستند که بنا بر اظهارات رییس کل دادگستری خراسان شمالی سرعت پیشرفت کار از سوی شرکت آب منطقه‌ای مناسب و قابل قبول است.

انتهای پیام/311

دیگر خبرها

  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم
  • دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز تکمیل شود
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • متفورمین و سرماخوردگی بزرگسالان پرمصرف‌ترین داروهای کشور
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان