Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتراض جمعی کارگران «ریخته‌گری ماشین سازی تبریز» که از 23 روز پیش در واکنش به خصوصی سازی و پرداخت نشدن مطالبات مزدی آغاز شده بود، امروز نیز ادامه دارد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۶۱۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته است

به گزار، خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری صبح چهارشنبه در مراسم بزرگداشت روز ارتش اظهار کرد: این رژیم همیشه قدرت نظامی خود را به رخ می‌کشید که آن هم با عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق فرو ریخت لذا اگر چیزی وجود دارد ظاهری است و اگر پشتیبانی آمریکا نباشد از هم خواهد پاشید.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: اقتدار نیروهای مسلح ما در میدان، باورها و در عمل معین است که دیگر امروز دوست و دشمن در آن تردیدی ندارند. وی گفت: ما امروز مفتخر به اقتدار و مردمی بودن نیروهای مسلح هستیم و همین ویژگی‌ها و اهداف عالیه، نیروهای مسلح ما را در دنیا برجسته کرده است.

وی ضمن بیان اینکه در کشور احساس امنیت و آرامش وجود دارد، بیان کرد: یک از مصادیق جدید گواه بر اقتدار، عظمت و قدرت نیروهای مسلح کشورمان، «تنبیه کوچک رژیم جعلی اسرائیل» بود که همه دنیا دیدند اگر نظام مقدس اراده بکند تعیین کننده خواهد بود.

نظری ضمن اشاره به دو چالش جدید رژیم صهیونیستی افزود: این رژیم جعلی در مواجهه با حماس و مردم غزه در باتلاق گیر کرده و با غلط جدید خود در دمشق در باتلاق دیگری فرو رفته است.

استاندار خراسان رضوی متذکر شد: به پیروی از رهبر معظم انقلاب تصریح می‌کنیم که اگر شرارتی انجام بدهند برخورد مخرب‌تر و پاسخ سختی خواهند گرفت که این سخن از آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی حکایت دارد.

وی ادامه داد: در خراسان رضوی به برکت وجود همه دستگاه‌های امنیت‌ساز از امنیت خوبی برخوردار هستیم و ان‌شاالله این امنیت در کشور هم ادامه پیدا خواهد کرد.

نظری با بیان اینکه در تلاش هستیم در حوزه‌های مختلف مشکلات را کمتر بکنیم، گفت: بدیهی است در فضای انسجام، اهداف مد نظر بهتر محقق خواهد شد.

کد خبر 6080819

دیگر خبرها

  • عملیات عمرانی سردرب بازار حرم‌خانه تبریز آغاز شد
  • سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور هم خارجی است
  • ◄ صدای اعتراض کارگران راه آهن در آمده است!/حقوق کفاف معاش را نمی‌دهد
  • تصمیم عجیب بایرنی‌ها: در هر وضعیتی گل می‌خواهند!
  • ریختن بیش از حد روغن موتور چه آسیب‌ هایی در پی دارد؟
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • مرکز تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تبریز
  • هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته است
  • ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان