Web Analytics Made Easy - Statcounter

شمار از خوراک کشاورزنیوز استفاده می کنیدبه گزارش کشاورزنیوز؛ این دوقلوهای به‌هم‌چسبیده هندی به جز دستها تمام اعضای بدنشان با هم مشترک است. دوقلوهای به‌هم‌چسبیده هندی که یکی دختر و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۶۶۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)

شرکت هندی فورس موتورز سری بروز شدهٔ شاسی‌بلند گورکا را معرفی کرده که برای اولین بار با نسخهٔ پنج‌در با سه ردیف صندلی همراه است. این آفرودر هندی که به‌وضوح از مرسدس بنز G کلاس الهام گرفته، در داخل نیز به‌روزرسانی‌هایی را تجربه کرده است.

به گزارش پدال، در نسخهٔ پنج‌در جدید، ظاهر جعبه‌ای شکل گورکا همچنان حفظ شده و طول بیشتر بدنه آن را بیشتر به G کلاس شبیه کرده است. این نسخه با ۴,۳۹۰ میلی‌متر طول، ۴۲۵ میلی‌متر کشیده‌تر از نسخهٔ سه‌در است.

در قسمت جلو و عقب گورکا همچنان همان طراحی قبلی با ویژگی‌هایی مثل چراغ‌های گرد جلو و سپرهای پلاستیکی بدون رنگ که با بچه گلگیرهای عریض همراه است حفظ شده و خودرو به لطف ۲۳۳ میلی‌متر فاصله از زمین به همراه لوازم جانبی مثل اسنورکل، باربند و نردبان عقب، توانایی‌های آفرود بالایی را ارائه می‌کند. رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی با لاستیک‌های آل‌ترین هم تکمیل‌کنندهٔ ویژگی‌های بیرونی این شاسی‌بلند هندی هستند.

در داخل خودرو، نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی بزرگ‌تر ۹ اینچی ارائه شده که با اندروید اتو و اپل کارپلی همراه است. مقابل راننده نیز یک صفحه آمپر دیجیتالی قرار گرفته است که البته به‌اندازهٔ خودروهای جدید امروزی پیشرفته نیست. به گفتهٔ فورس موتورز، داشبورد گورکا با متریال نرم مشابه خودروهای سواری پوشیده شده است اما طراحی کلی همچنان شخصیت اقتصادی این شاسی‌بلند را نشان می‌دهد.

اتفاق مهم‌تر اما ارائهٔ سه ردیف صندلی در نسخهٔ پنج‌در است که با فراهم کردن ظرفیت حمل هفت نفر، کارایی گورکا را افزایش می‌دهد. بااین‌حال، با توجه به ابعاد جمع‌وجور خودرو، هنگام باز بودن هر سه ردیف صندلی، فضای بار زیادی وجود نخواهد داشت. تجهیزات ایمنی گورکا هم صرفاً به دو ایربگ، کمربند ایمنی، ترمز ABS و دوربین دنده‌عقب محدود می‌شود.

گورکا با یک پیشرانهٔ ۲.۶ لیتری چهار سیلندر دیزلی ساخت مرسدس بنز عرضه می‌شود که ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور دارد. نیروی این موتور از طریق یک گیربکس پنج سرعتهٔ دستی و سامانهٔ چهارچرخ محرک با قفل دیفرانسیل جلو و عقب به هر دو محور منتقل می‌شود. این شاسی‌بلند آفرودی هندی بر اساس شاسی نردبانی ساخته شده و در هردو محور از تعلیق چند اتصالی بهره می‌برد.

فروش نسخهٔ بروز شدهٔ فورس گورکا به‌زودی در نسخه‌های سه‌در و پنج‌در در هند عرضه خواهد شد. هرچند قیمت این خودرو هنوز اعلام نشده است اما انتظار می‌رود از حدود ۱.۶۱ تا ۱.۶۶ میلیون روپیه معادل ۱۹ تا ۲۰ هزار دلار آغاز شود. سوزوکی جیمنی و ماهیندرا تار از رقبای این خودرو در هند هستند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • رقص آذری و هندی حامد آهنگی و آقای بازیگر!
  • طرز پخت ۱۱۰ کیلو کابلی پلو با گوشت (فیلم)
  • (ویدیو) روش متفاوت روستاییان هندی برای طبخ آبگوشت زغالی
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)
  • طرز تهیه کباب کوبیده به روش آشپز خیابانی هندی (فیلم)
  • خونسردی عجیب مرد هندی هنگام شکار مار کبرا با بطری (فیلم)
  • شکار دیدنی مار کبرا با بطری
  • طرز تهیه آبگوشت زغالی به روش روستائیان هندی (فیلم)
  • طرز پخت پاچه گاو توسط سه پدربزرگ هفتاد ساله هندی (فیلم)