Web Analytics Made Easy - Statcounter

به طراح آشنا به طراحی کابینت و دکوراسیون داخلی و مسلط به ۳Dmax در تهران مترو آزادگان نیازمندیم.متقاضیان واجد ... نوشته استخدام طراح آشنا به طراحی کابینت و دکوراسیون داخلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ای استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.e-estekhdam.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ای استخدام» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۶۷۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری آشنا شوند

نماینده ولی فقیه در مازندران، گفت: عقیدتی سیاسی سپاه از سرمایه‌ها و عامل حفظ ایمان، اراده و قدرت سپاه است و مجموعه سپاه و بسیج باید با آثار شهید مطهری آشنا شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با فرمانده سپاه کربلا و مسئول و کارکنان دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی، اظهار داشت: با نیروی ایمان و با قدرت و عظمتی آن چنانی عملیاتی مثل وعده صادق انجام شد و بیشتر هم شاهد بودیم با در هم کوبیدن پایگاه عین‌الاسد، به عزت رسیدیم.

وی افزود: در عصر آخرالزمان هستیم و حجت و ولی خدا امام زمان (عج) است.

محمدی لائینی خاطرنشان کرد: آمریکا، صهیونیست‌ها، تروریست‌ها و داعشیان منطقه هیچ کدام امام زمان (عج) ندارند و قطعا پیروزی با جبهه حق است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران، تصریح کرد: شهید دانشمند آیت‌الله مطهری عالم، باتقوا، مجاهد و جهادگر علمی بود و لذا درس‌گیری از این استاد دانشگاهی بر فعالان حوزه و دانشگاه لازم است.

وی به هفته عقیدتی سیاسی اشاره کرد و گفت: باید در سپاه و بسیج آثار شهید مطهری را نشر داد.

عضو خبرگان رهبری افزود: ما باید آثار استاد شهید را تقویت و ترویج کنیم و آشنایی مجموعه سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری باید بیش از دیگران باشد.

وی توصیه کرد: لازم است فعالان عقیدتی سیاسی با کتب شهید آشنا شوند. 

امام جمعه ساری بیان کرد: بسیج و سربازان وظیفه را باید بسازید که مقدمه‌اش آگاهی‌بخشی و مشاهده تقوا و صداقت از مجموعه است.

محمدی لائینی خواستار وفاق بین فرماندهی، عقیدتی، حفاظت و اطلاعات شد و تاکید کرد: حوزه فرماندهی باید رفتاری پدرانه داشته باشد و اعتماد به‌دست بیاورد.

وی افزود: قدرت و اراده 2 ویژگی مهم سپاه محسوب می‌شود و جرات، قدرت و اراده سبب شکل‌گیری عملیات وعده صادق شد.

محمدی لائینی تصریح کرد: امام راحل فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود و این شجاعت، شهامت، از خودگذشتگی، اقدام و نترسیدن و اعتماد به خدا را باید در سپاه حفظ کنیم.

عضو خبرگان رهبری عنوان کرد: طلاب و روحانیت بابصیرت، با دین و تقوا را باید وارد بدنه سپاه کرد و امیدواریم همه سپاه و بسیج را تقویت کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری آشنا شوند
  • با سریع‌ترین روش‌های کاهش وزن آشنا شوید
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید