Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: مدیران سایت آمازون بعد از فروش کفش پاک کن و محصولات دیگری منقش به آیات قرآن ، تصاویر حضرت مسیح و خدایان هندو با انتقادهای فزاینده کاربران و به.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۶۷۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبقه کارگر به تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پیوست

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، کارگران و برخی از فعالان که خود را «کارگران نیویورک» می‌نامند، برای اولین بار در تظاهرات حامیان فلسطین که دو روز است در محوطه دانشگاه سیتی کالج در منهتن ادامه دارد، شرکت کردند.
 
کمپ همبستگی غزه که توسط دانشجویان سیتی کالج در محوطه دانشگاه ایجاد شد،برای نخستین‌بار به خیابان‌ها آمده و با مردم متحد شدند.
 
در حالی که جوانان مسلمان نماز جمعه را با هم در پارک محل استقرار اردوگاه همبستگی در محوطه دانشگاه اقامه کردند، سایر معترضان به احترام آنها اعتراضات خود را متوقف نمودند. برخی از اعضای جامعه یهودی ارتدوکس مقیم نیویورک نیز با در دست داشتن بنرهای ضداسرائیلی و ضدصهیونیسم در این تظاهرات شرکت کردند و به صراحت اعلام نمودند که در کنار آرمان عادلانه فلسطین ایستاده‌اند.
 
پس از اینکه حملات اسرائیل به غزه ششمین ماه خود را به پایان رساند و متوقف نشد، اعتراضات از دانشگاه‌های آمریکا قبل از انتخابات ریاست جمهوری آتی دوباره شتاب بیشتری گرفت و با مشارکت برخی سازمان‌های غیردولتی و اتحادیه‌های کارگری، امکان تبدیل شدن به یک جنبش خیابانی در مقیاس بزرگ شبیه به «جان سیاهان مهم است» را تقویت می‌کند.
 
 تاکید دانشجویان بر مسالمت‌آمیز بودن اعتراضات
در روز دوم، کمپ همبستگی غزه در شهر کالج، یکی از معترضان تلاش کرد وارد باغ محوطه دانشگاه شده و با انجام اقدامات تحریک‌آمیز قصد تحریک دانشجویان در محوطه را داشت که توسط جوانان فلسطینی متوقف شد. جوانان فلسطینی عامل تحریک کننده را که به گفته آنها اسرائیلی بود از منطقه بیرون راندند.
 
ما قوی‌تر از همیشه هستیم
یک نماینده در کمپ همبستگی غزه در سیتی کالج که به نمایندگی از گروه معترض در دانشگاه کلمبیا، که مرکز اولیه اعتراضات دانشگاه بود، سخنرانی می‌کرد گفت که دانشجویان در پردیس‌های دانشگاهی قوی‌تر از همیشه هستند و تا رسیدن به خواسته‌هایشان به مبارزه ادامه خواهند داد.
 
علاوه بر این، بیانیه‌­ای در یک گروه واتس‌اپ به اشتراک گذاشته شد که تظاهرکنندگان در آن ارتباط برقرار می کنند، مبنی بر اینکه مدیریت کالج شهر " با گروه نماینده دانشجویان تظاهرکنندگان برای مذاکره بر سر میز موافقت کرده است." این برای آنها "به معنای پیروزی بزرگ" تلقی می‌شود.
 
از سوی دیگر، تنش بین مدیریت دانشگاه کلمبیا و دانشجویان نیویورک بر سر اعتراضات غزه که از هفته گذشته آغاز شده است، همچنان ادامه دارد. الکساندریا اوکاسیو کورتز، عضو دموکرات مجلس نمایندگان نیویورک، به کمپ همبستگی در محوطه دانشگاه آمد و قول حمایت داد. ایلهان عمر، عضو مجلس نمایندگان مینه سوتا نیز روز گذشته از کمپ همبستگی غزه در کلمبیا بازدید کرد و در کنار حامیان فلسطینی عکس گرفت.
 
حمایت بسیاری از اساتید، اساتید و برخی از سیاستمداران از اعتراضات طرفدار فلسطین که به دانشگاه‌های سراسر آمریکا سرایت کرده است، پایان دادن به این تظاهرات را برای مدیریت دانشگاه‌ها دشوار می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • طبقه کارگر به تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پیوست
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • خشم بهاری را کنترل کنید
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • آیا انسان واقعا «اختیار» دارد؟ اسپینوزا پاسخ می‌دهد
  • تاکنون ۱۰۰ هزار جلد مصحف شریف در طرح ملی نورباران جمع آوری شده است